پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

افتتاح دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در ساوه

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه از افتتاح دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در یکی از سالن‌های ورزشی شهر ساوه خبر داد.

افتتاح دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، کریمی شب گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ اظهار کرد: این مرکز در سالن ورزشی کوثر ساوه از فردا ۲۹ تیرماه و در آستانه عید سعید قربان افتتاح و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان خواهد بود.

اثر اجرای محدودیت ها بر شیوع کرونا در ساوه؛ کاهش ۴۵ درصدی موارد مثبت

 دکتر محمود کریمی

وی با بیان اینکه این مرکز در راستای رفاه حال شهروندان و ارتقای کیفیت انجام واکسیناسیون با مشارکت شهرداری ساوه در اختیار این دانشکده قرار گرفته، افزود: این مرکز  با ظرفیت روزانه حداقل ۱۵۰۰ دز تزریق واکسن از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ آماده خدمت به همشهریان خواهد بود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه با تأکید بر لزوم حضور شهروندان بر اساس زمان‌بندی اعلام شده جهت جلوگیری از ازدحام گفت: شهروندان عزیز می‌بایست بر اساس گروه‌های اعلام شده توسط وزارت بهداشت با مراجعه به سایت salamat.gov.ir ثبت‌نام خود را انجام داده و بعد از دریافت پیامک نسبت به حضور در یکی از مراکز تجمعی اعلام شده در شهر ساوه یا زرندیه و مراکز جامع سلامت روستایی اقدام کنند.

کریمی با بیان اینکه مراجعه بدون دریافت پیامک نوبت‌دهی تنها باعث تجمع و تلف شدن وقت است افزود: در این‌صورت به دلیل ایجاد ازدحام در مرکز و بالا رفتن سطح نارضایتی مراجعه‌کنندگان، متأسفانه همکاران ما از ارائه خدمت به عزیزانی که بدون ثبت‌نام در سامانه مراجعه کرده‌اند، معذور خواهند بود.

وی ادامه داد: همشهریانی که قادر به ثبت‌نام در سامانه نیستند، می‌توانند از همکاران ما در مراکز و پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت محل سکونت خود بدین منظور درخواست مساعدت کنند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه همچنین یادآور شد که شهروندان پس از دریافت واکسن در هر دز، امکان ثبت عوارض احتمالی و دریافت راهنمایی‌های لازم از طریق سامانه salamat.gov.ir را خواهند داشت.

 

 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group