پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد که براساس آن حجت الاسلام رئیسی در صدر آراء قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

براساس آمار اولیه، سید ابراهیم رئیسی از مجموع ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار رای شمارش شده با کسب بیش از ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای در صدر آراء قرار دارد.

عرف همچنین با بیان اینکه هنوز شمارش آرا تکمیل نشده است، افزود: شمارش اولیه آراء حاکی از آن است که محسن رضایی با بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار رای، عبدالناصر همتی با بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار رای و امیرحسین قاضی زاده هاشمی نیز با یک میلیون رای در جایگاه بعدی قرار دارند.

 


بیشتر بخوانید:

همتی پیروزی حجت الاسلام رئیسی در انتخابات را تبریک گفت

تبریک رضایی به حجت الاسلام رئیسی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری

پیام تبریک قاضی‌زاده هاشمی به رئیسی

 

عرض سلام و ادب و ارادت و تبريك  خدمت همه سروران و  دوستان و مؤمنین عزیزم خسته نباشید،دست همگی درد نکنه 🌹🌹🌹خواهشمندم حواسمون و حواستون باشه غیر منطقی و احساسی با مردم و مخالف ها برخورد نکنیم  بچه انقلابی هاي مخلص و مودب از امروز  به فرموده سکاندار انقلاب حضرت آیت العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) جذب حداکثری می کنند. رقابت و پیروزی رو تبدیل به رفاقت کنیم.  بلاخره یه تعدادی رای نداده یا به دیگر کاندیداهای محترم رأی دادند. اونها رااز انقلاب زده نکنیم. حواسمون به استوری هامون باشه خدای نکرده با عُجب،   غرور و  تکبر، عقده گشایی نکنیم. ظرفیّت بچه های انقلابی بايد بسيار بالا باشد .این جایگاه رو به فضل خدای متعال ارتقاء ببخشیم،  با کار وتلاش. بقول امام صادق ( عليه السلام ) کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم. مردم را با عمل به اسلام و دوستی و مودت به ائمه (عليهم السلام ) نزدیک کنیم. به امید پیروزی حق بر باطل در کل جهان و فرج مولا و آقامون حضرت حجت ابن الحسن العسکری( روحی و ارواح العالمین له الفدا) موفق و مستدام و عاقبت بخير باشید. 🙏🌹ومن الله التوفیق

تهیه کننده : محمد شرافت

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group