جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

توزیع 250 بسته معیشتی همزمان با دهه کرامت در ساوه

فرمانده سپاه ناحیه ساوه از توزیع 250 بسته معیشتی در دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

توزیع  250 بسته معیشتی همزمان با دهه کرامت در ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌اله دستجانی در مسجد ابوذر ساوه گفت: مردم ایران در چهل و دو

سال گذشته در مواجهه با استکبار، با استقامت و صبر و شکیبایی در همه آزمون‌های پیش رو سربلند بوده‌اند. 

وی افزو : یکی از مصداق‌های ولایت‌مداری امت ما لبیک گفتن به امام جامعه و پشتیبانی از ولایت فقیه بود تا توانست در مقابل استکبار مقاومت کند. 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کردند با تحریم و فشار اقتصادی و صدمات ناشی از کرونا می‌توانند ملت ایران را از پای درآورند، گفت: در ایام شیوع کرونا دیدیم که ملت فهیم ایران در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری هر آنچه در توان داشتند را در این رزمایش مواسات به میدان آوردند.

وی کمک مومنانه را از آموزه‌های اسلام دانست و خاطرنشان کرد: ما با عمل به یک آموزه این مرحله سخت را پشت سر گذاشتیم و با جهادی که شکل گرفت و واکسنی که تولید شد امیدواریم این ویروس هرچه سریعتر ریشه کن شود.

دستجانی از ادامه کمک‌های مومنانه در دهه کرامت خبر داد و گفت: امروز به همت خیران و صنایع ساوه 250 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال آماده شده که قرار است در این دهه با برکت بین ولی نعمتان توزیع شود. 

وی تصریح کرد: این به عنوان یک تجربه تاریخی توسط مردم ولایت مدار ما ثبت شد و توانستیم با نهضت امیدآفرینی و مواسات در دنیا زبان زد شویم اما در غرب دیدیم که چگونه فروشگاه‌ها را غارت کردند و رو به سرقت آوردند اما مردم ما دست همدیگر را گرفتند و برای اینکه در مواجهه با دشمن خم به ابروی افراد نیاید از مال و جان مایه گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در پایان با دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در انتخابات گفت: امیدواریم مردم در روز 28 خرداد با حضور حماسی خود بار دیگر تهدیدات دشمن را که از اول انقلاب انواع هزینه ها را کرده و شکست خورده ناکام بگذارند و با لبیک به ندای ولی فقیه برگ زرینی دیگری در دفتر افتخارات این کشور ثبت کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group