پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

کرونا و نگرانی از ساده انگاری ها در ساوه

معاون دانشکده علوم پزشکی ساوه از ساده انگاری ها نسبت به کرونا در این شهرستان ابراز نگرانی کرد.

مسئول کمیته اپیدمیولوژی دانشکده علوم پزشکی ساوه مطرح کرد:

 

محمود کریمی دکترای  بیماریهای اپیدمیولوژی دانشکده علوم پزشکی ساوه، 

دکتر کریمی معاون دانشکده علوم پزشکی ساوه و سخنگوی این دانشکده در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از اعمال نشدن محدودیت‌ها و ساده انگاری ها نسبت به کرونا ویروس  در این شهرستان ابراز نگرانی کرد.

کریمی با بیان اینکه با تغییر رنگ وضعیت کرونا در ساوه به قرمز، متاسفانه اعمال محدودیت‌ها جدی گرفته نمی‌شود افزود:اعمال محدودیت‌ها و رعایت دستورالعمل‌ها نیازمند عزم جدی مردم و مسئولین است.

او اضافه کرد: روند ابتلا و بستری‌های کرونایی ساوه در چند روز گذشته به صورت جهشی افزایش یافته و این در حالیست که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تفاوت چندانی با قبل نداشته است.

معاون دانشکده علوم پزشکی ساوه از شناسایی ۹۵ نفر از طریق تست PCR و ۷۲ نفر با تست سریع و بستری شدن ۲۰ نفر در ساوه و زرندیه در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

او ادامه داد: به طور کلی از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به حال ۱۴ هزارو ۶۵۶ نفر در دو شهرستان ساوه و زرندیه به این بیماری مبتلا و متاسفانه ۳۴۲ نفر جان باخته اند.

کریمی اظهار کرد: در حال حاضر ۸۳ نفر در بیمارستان‌های ساوه بستری هستند که از این تعداد ۲۰ نفر در شبانه روز گذشته بستری شده اند و یک نفر جان خود را از دست داده است.

او تصریح کرد: در شبانه روز گذشته ۹۵ نفر در ساوه و زرندیه از موارد مثبت جدید و قطعی ابنتلا به کرونا هستند.

با مرکز بهداشت واحد بیماریها  ساوو - زرند تماس داشته باشید

تهیه کتتده : محمد شرافت   کارشاس مهندسی بهداشت محیط 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group