پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

نجات ۲ دختر بچه در آزادراه ساوه-تهران با اورژانس هوایی

۲ دختر بچه حادثه دیده در آزادراه ساوه-تهران با اورژانس هوایی به تهران منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ۲ دختر بچه حادثه دیده در آزادراه ساوه-تهران که در تصادف مصدوم شده بودند با اورژانس هوایی به تهران منتقل شدند.

این تصادف در آزادراه ساوه-تهران بین پراید و پژوپارس رخ داد و ۷ نفر مصدوم داشت که ۲ نفر آن‌ها که دختر بچه بودند حالشان وخیم بود با اورژانس هوایی و  ۵ مصدوم دیگر هم با اورژانس زمینی به تهران منتقل شدند.

صیدی سر پرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: پس از اعزام تیم‌های عملیاتی اورژانس پرندک، زاویه و تیم امدادی هلال احمر آزادراه به محل حادثه، تریاژ مصدومان و اقدامات درمانی پیش بیمارستانی انجام شد.

صیدی افزود: با درخواست تیم‌های عملیاتی اورژانس، از ۷مصدوم این تصادف، ۲ دو کودک دختر ۸ و ۱۵ ساله سرنشین پراید به علت نامساعد بودن شرایط بالینی، بوسیله بالگرد اورژانس هوایی تهران برای ادامه درمان به مراکز درمانی پایتخت منتقل شدند.

او اضافه کرد:۳ مصدوم دیگر این حادثه که سرنشینان پژوپارس بودند بعد از دریافت اقدامات درمان پیش بیمارستانی برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت فاطمه (س) رباط کریم منتقل و راننده پژوپارس نیز در محل حادثه با درمان سرپایی مرخص شد.

 

تهیهکننده : محمد شرافت

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group