جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

۲۵ مصدوم حاصل ۳ حادثه در جاده‌های ساوه

۳ حادثه ترافیکی در محور‌های مواصلاتی ساوه، ۲۵ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  بهرام صیدی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: سه حادثه ویژه ترافیکی در محور‌های مواصلاتی ساوه و زرندیه، ۲۵ مصدوم برجای گذاشت.

صیدی افزود: واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۶ آزاد راه ساوه-همدان ۵ مصدوم برجای گذاشت که تیم‌های عملیاتی اورژانس سیلیجرد، شهر صنعتی کاوه و اورژانس شهری شماره ۳ ساوه این حادثه را پوشش دادند و بعد از اقدامات درمان پیش بیمارستانی مصدومان را به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کردند.

او اضافه کرد: دو حادثه ترافیکی زنجیره‌ای دیگر هم در آزادراه ساوه-تهران روبروی سرزمین ایرانیان رخ داده که اولین حادثه برخورد ۴ دستگاه خودروی پراید، پژو ۴۰۵، پژوپارس و سمند بود که این برخورد‌ها ۱۰ مصدوم به همراه داشت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه بیان کرد: دومین حادثه هم برخورد ۴ دستگاه خودروی خاور، سمند، پراید و ال ۹۰ بوده که این حادثه نیز ده مصدوم بر جای گذاشته بود.

او ادامه داد: برای پوشش این دو حادثه تیم‌های عملیاتی اورژانس زاویه، پرندک و تیم عملیاتی اورژانس رباط کریم و یک تیم امدادی هلال احمر آزادراه به محل حادثه فراخوان شدند که ۶ مصدوم در محل حادثه با درمان سرپایی مرخص شدند و ۱۴ مصدوم هم توسط تیم‌های عملیاتی و امدادی برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت فاطمه (س) رباط کریم منتقل شدند.

صیدی تصریح کرد: به علت پایان تعطیلات نوروزی محور‌های مواصلاتی ساوه از ترافیک سنگینی برخوردار بوده و از رانندگان عزیز انتطار داریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی پایان تعطیلات نوروزی را با سلامتی به پایان برسانند.

 

تهیه کننده : محمد شرافت 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group