جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

همزمان با ولادت باسعادت حضرت زهرای مرضیه (س) گرامیداشت مقام مادر و هفته زن اجرای طرح دهمین دوره طرح بین المللی مادران آسمانی در ساوه آغاز شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، در جلسه هماهنگی این طرح بین المللی که در دفتر خبرگزاری ایسنای منطقه مرکزی واقع در شهرستان ساوه تشکیل شد، مقرر شد، مجریان طرح تا پایان سال با حضور در منزل 46 خانواده شهید شهرستان، فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر را به نیابت از فرزندی که به شهادت رسیده به مادران شهدا تبریک گفته و از مقام والای مادر شهید تقدیر و تجلیل کنند.

در این دیدارها که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به صورت خودجوش جهت ادای دین به مادران شهدا و اشاعه و ترویج فرهنگ شهدا و ایثارگری در سراسر کشور صورت می گیرد، آحاد مختلف مردم به دیدار مادران شهدا رفته و تندیس منقش به عکس شهید و یک هدیه معنوی را به مادر شهید اهدا می‌کنند.

اجرای این طرح از سال ۸۹ آغاز شده است. ۱۶۰ مجموعه مردمی در سراسر کشور در این طرح همیاری کرده و سه هزار نفر از جوانان به عنوان خادمین شهدا در سراسر کشور در این طرح شرکت می‌کنند. گروه‌های مختلفی از جمله هیئت‌های مذهبی، بسیج مدارس، گروه‌های دانشجویی، گروه‌های فرهنگی و حوزه علمیه در این طرح مردمی مشارکت دارند.

همه مردم می‌توانند در طرح بین‌المللی مادران آسمانی مشارکت کنند. این کار با ثبت‌نام در سایت Arsh.ir و وارد کردن اطلاعات شهید مورد نظر انجام می‌پذیرد. پس از آن فرد مشارکت کننده با دریافت هدیه رایگان می‌تواند آن را به نیابت از شهید به مادرش تقدیم کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group