شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

معاون شهردار ساوه بر لزوم هماهنگی جهت ساماندهی دستفروشان در روزهای پایانی سال با هدایت آنان به بازارهای روز برای رفع مشکل سد معبر شهری تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محسن مددی در جلسه ساماندهی دستفروشان بازار در روزهای پایانی سال که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای اتاق اصناف شهرستان، نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی، سازمان تعزیرات حکومتی و اجرائیات شهرداری ساوه برگزار شد، گفت: همه ساله شهرداری با همکاری اتاق اصناف و دیگر دستگاه‌ها بازار شب عید را برگزار می‌کند و امسال نیز تلاش می‌کنیم تا مثل سال‌های گذشته با همفکری و بررسی جوانب امر، بستر لازم برای ایجاد بازارشب عید خوب برای مردم فراهم شود.

وی ادامه داد: اعتقاد راسخ داریم که همکاری شهرداری و اتاق اصناف برای بهبود توسعه شهری بسیار حائز اهمیت است و هرچه رونق اقتصادی در بازار بیشتر و بهتر باشد شهرداری و مردم شهر نفع خواهند برد لذا نگاه و تلاش ما باید به ستمی برود تا بازار بیشتر نفع ببرد چون نفع بازار باعث توسعه بیشتر شهر خواهد شد.

مددی تصریح کرد: گاها در روزهای پایانی سال برخی از دستفروشان با ایجاد سد معبر و مسدود کردن مسیر در پیاده‌رو‌ها موجب مزاحمت برای شهروندان شده و آسایش آنان را سلب می‌کنند، که این موضوع باعث گلایه شهروندان می‌شود لذا شهرداری با حفظ کرامت انسانی و هدف ایجاد آرامش شهروندان اقدام به ساماندهی دستفروشان می‌کند.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسات، حذف و برخورد با دستفروشان نیست بلکه ساماندهی و هدایت آنها به سمت بازارهای‌ روز مدنظر است و امیدواریم با اقدامات سنجیده، شاهد رفع مشکل سدمعبر در معابر در محدوده بازار و مرکز شهر در روزهای پایانی سال باشیم.

معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه افزود: برای وانت‌بارهای ثابت و سیار تاکنون 4 منطقه در نقاط مختلف شهر پیش‌بینی شده که وانت‌بارها نیز به این اماکن هدایت خواهند شد.

احمد حاج امینی رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز در این جلسه گفت: با توجه به وضعیت دشوار اقتصادی کشور با تدابیری اندیشده شود تا هم مردم بتوانند کالاهای مورد نیاز شب عید را به آسانی خریداری کنند و دست‌فروشان نیز به مکان‌های مدنظر هدایت شوند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group