پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024
معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: اتحاد و همدلی اصلی ترین راهکار تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.
 
 احمد آزاد در اولین جلسه شورای اداری شهرستان ساوه در سال جدید در سخنانی افزود: خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسعه روز افزون کشور را به همراه خواهد داشت.
 
وی بیان کرد: اولین گام در تحقق نامگذاری سال جاری برنامه ریزی برای حضور گسترده مردم در انتخابات و برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم با انتخاب اصلح خواهد بود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ملت ایران، گفت: با وجود دشمنی های استکبار جهانی به ویژه در حوزه اقتصادی و تشدید تحریم ها، شاهد انجام اقدامات خوبی در سال گذشته بوده ایم.
 
آزاد با بیان برخی اقدامات صورت گرفته در این شهرستان اظهار کرد: با وجود کمبود اعتبارات در حوزه صادرات این شهرستان رشد قابل ملاحظه ای را داشته و توانسته رقم قابل توجهی را در توسعه صادرات به خود اختصاص دهد.
 
وی تلاش در جهت ارتقای ضریب امنیتی شهرستان با همکاری شورای تامین، گازرسانی، تجمیع نقشه های حاشیه شهر و ارائه امکانات به نقاط حاشیه نشین و جلوگیری از ایجاد  سکونت های غیر مجاز را از دیگر اقدامات مهم در سال گذشته اعلام کرد.
 
وی تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله پروژه های شاخص مانند بهره برداری از تصفیه خانه آب و فاضلاب و توسعه مخابراتی را از اولویت های کاری سال جاری برشمرد.
 
فرماندار ساوه در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان به منظور تلاش در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی گفت: به دلیل همکاری تمامی دستگاههای اجرایی خدمات رسان در شهرستان و فراهم کردن زیر ساخت ها به ویژه موضوع اقامت هموطنان شاهد افزایش 35 درصدی مسافران نوروزی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.
 
وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی با تلاش های نیروی انتظامی امنیت مطلوبی در شهرستان برقرار بود به طوری که منجر به کاهش سرقت ها شده و شهروندان از این موضوع رضایت داشتند.
 
آزاد همچنین از اقامت بیش از 11 هزار مسافر نوروزی در ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان خبر داد.
 
به گزارش ایسنا امام جمعه این شهرستان نیز گفت: ملت ایران با حضوری گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در عمل به منویات مقام معظم رهبری بار دیگر حماسه آفرینی می کنند.
 
حجت الاسلام سید حسین تقوی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات و در تمامی عرصه های سیاسی و نیز تحقق اقتصاد مقاومتی منجر به خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی می شود.
 
وی با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح گفت: مردم باید شخصی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند که پایبند به انقلاب، ارزش های اسلامی، منافع ملی، تدبیر، خرد جمعی و توکل به خدا و اعتماد به ملت  باشد.
 
تقوی همچنین با تاکید بر الزامات حماسه اقتصادی گفت: در تحقق این مهم باید مسوولان تمامی توان و امکانات خود را برای حل مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان بکار بندند.
 
به گزارش ایسنا دادستان عمومی و انقلاب ساوه نیز در این جلسه با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی گفت: این ستاد به منظور آگاه سازی عمومی و توجیه مردم با هدف همسو سازی و بازدارندگی و ترویج قانون مداری تشکیل شده است.
 
حجت الله درودگر آگاه سازی اشخاص حقیقی و حقوقی و روسای ستادهای انتخاباتی و پیشگیری از بروز تخلفات و جرایم را از دیگر اهداف تشکیل این ستاد دانست و افزود: همکاری مردم و مسوولان و کمک به برگزاری انتخاباتی پرشور و بدون تخلف زمینه ساز خلق حماسه سیاسی است.
 
وی بیان کرد: هم اکنون یک شعبه ویژه به منظور رسیدگی فوری به تخلفات احتمالی انتخابات در دادگستری این شهرستان اختصاص یافته است.
 
درودگر در پایان به تشریح برخی از جرایم و مجازات های پیش بینی شده در قانون انتخابات پرداخت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group