جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوه گفت: براساس محاسبات کشاورزی در مناطقی از کشور می‌توان کشت دیم را عملیاتی کرد که میانگین بارش‌ها در سال 250 میلی‌متر باشد.

در جهان امروزي بانكداري از مهمترين اركان اقتصاد كشورها محسوب مي شود. بانكها با تجهيز پس اندازهاي ريز و درشت و هدايت آنها به سمت بنگاههاي توليدي و تجاري اولاً : سرمايه هاي راكد و احياناً مخرب اقتصادي را تبديل به عوامل مولد مي كنند ثانياً : ديگر عوامل توليد را كه به جهت نبود سرمايه بيكارند ، يا با بهره وري پائيني كار مي كنند به سمت اشتغال كامل سوق مي دهند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ساوه از کسب رتبه برتر این مرکز در سطح استان در سال 1391 خبر داد.
 
مسوول امور بانوان و خانواده فرمانداری زرندیه گفت: اجرای طرح گل یاس با موضوع حجاب و عفاف درمیان دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه و راهنمایی با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان آغاز شد.
 
شهردار شهر پرندک گفت: بودجه مصوب سال 92 شهرداری این شهر 21 میلیارد و 573 میلیون ریال است.
 
نماینده مردم ساوه و زرندیه و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم گفت: تحقق چشم انداز بيست ساله كشور در گرو توجه جدي به حوزه سلامت است.
 
معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: اتحاد و همدلی اصلی ترین راهکار تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.
 
مسابقات جام نوروزی روستاهای بخش مرکزی ساوه با معرفی برتبرین ها به پایان رسید.
 
 این مسابقات شامل دو دوره فوتسال و یک دوره فوتبال در روستاهای امام آباد، عباس آباد و یل آباد برگزار شد.
 
در مسابقات فوتسال روستای عباس آباد،12تیم در 2 گروه 6 تیمه شرکت کردند.
 
در نتیجه این مسابقات تیم های روستای عباس آباد، قلعه شیر خان و حصار قلیچ به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
 
همچنین در مسابقات فوتبال روستای امام آباد نیز ، 12 تیم در 2 گروه 6 تیمه شرکت کردند. در نتیجه این مسابقات نیز تیم های استقلال جوان ،دالستان و فجر امام آباد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
 
در مسابقات فوتسال روستای یل آباد نیز ، 9 تیم در دو گروه پنج نفره و چهار نفره شرکت کردند. در نتیجه این مسابقات نیز تیم های روستاهای، فانوس آباد، طراز ناهید و آینده سازان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان ساوه از پذیرش 6 هزار و 544 نفر در تعطیلات نوروزی در بیمارستان های شهید مدرس و 17 شهریور این شهرستان خبر داد.
 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group