پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

علی بسطام رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در مراسم گردهمایی اعضای شورای ادوار گذشته به مناسبت گرامیداشت نهم اردیبهشت ماه ضمن ابراز خرسندی و خیر مقدم به مدعوین و تبریک و بزرگداشت سالروز شوراها گفت: هدف از این مراسم تقدیر و قدرشناسی از زحمات همه عزیزان شوراها از دوره اول تاکنون بوده، که با برگزاری این مراسم صمیمی خواستیم به خودمان یادآور شویم که زیبایی و توسعه شهر ساوه را مرهون زحمات همه شما عزیزان شوراها هستیم.


وی اظهار داشت: ما خود را مکلف می‌دانیم که از زحمات همه مسؤلان و بزرگان شهر که به هر نحوی در گذشته منشأ خیر و عمران و آبادانی این شهر بوده‌اند، تشکر کنیم.
بسطام در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان ساخت: تشکیل شوراهای اسلامی محور مشارکت مردم در اداره امور جامعه و نمادی از نقش بی‌بدیل مردم در عرصه آبادانی شهر و روستای خویش است.
وی تصریح کرد: اصل شوراها یکی از اصول مترقی قانون اساسی است که از آیات نورانی قرآن و احادیث پیامبر اکرم(ص) و سرچشمه‌های زلال آموزه های دینی و نگاه امامین انقلاب به مشارکت موثر مردم در همه شئون سیاسی و اجتماعی نشات گرفته است.
وی یادآور شد: اعضای شورای اسلامی در دسترس ترین مسئولان در نقاط مختلف شهر و در بین مردم هستند از این بابت معتقدیم که شوراهای شهرها بار سنگینی از دوش دولت برداشته اند.
بسطام با بیان این موضوع كه پاسخگویی به انتظارات و جلب اعتماد عمومی مردم مهم ترین رسالت شوراهای شهر و روستا است، افزود: همواره اعضا و روسای ادوار مختلف شورای اسلامی این شهر با وجود سلایق گوناگون، زحمات زیادی برای شهر کشیده‌اند که اکنون ماحصل کار آنان دیده می شود.
وی گفت: تلاش می‌کنیم از فرصت‌های مختلف برای استفاده از تجربیات، پیشنهادات و انتقادات اعضای شورهای ادوار گذشته بهره مند شویم و یقینا حضور این عزیزان در برخی جلسات می‌تواند منجر به نتایج خوبی برای شهرمان شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group