دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

سرپرست شهرداری ساوه از راه اندازی سامانه امور مهندسین ناظر در فروردین ماه سال 1403 خبر داد.


مهندس صفاخلج با اعلام این خبر افزود: با راه اندازی این سامانه که توسط شرکت صفا رایانه تهیه و تولید شده است، مهندسین ناظر می توانند گزارش های مرحله ای خود را بصورت سیستمی و آنلاین به شهرداری ارسال و از وضعیت تایید یا رد گزارش مطلع شوند.
وی ادامه داد: از سویی دیگر شهرداری قادر به نظارت و بررسی کارکرد مهندسین ناظر در خصوص پرونده های ارجاعی خواهد شد.
به گفته وی، سامانه مهندسین ناظر یک نرم افزار آنلاین جهت ارتباط مهندسین ناظر با سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری می باشد که توسط آن می توانند گزارشات مرحله ای و تخلف ملک های تحت نظارت خود را ارسال نمایید.
مهندس صفا خلج با بیان اینکه توسط این سامانه، ارتباط مهندسین با سازمان در هر نقطه و در هر زمانی بدون مراجعه حضوری امکان پذیر می باشد، افزود: مهندسین ناظر پس از دریافت اطلاعات کاربری خود از سازمان و ثبت پروانه اشتغال خود و تایید آن توسط سازمان می توانند گزارشات مرحله ای یا تخلف خود را به همراه تصاویر یا فایل های پیوست ثبت نمائید.
وی یادآور شد: در تمامی مراحل کار با سامانه و انجام هر عملیات، پیامک تایید آن برای مهندس و کاربران سازمان یا شهرداری ارسال می گردد.
وی تصریح کرد: اين سامانه علاوه بر تسريع در امور مهندسين ناظر و مالكان باعث می شود که كاربران بتوانند در طول شبانه روز نسبت به ارائه گزارش ها و يا كسب اطلاعات كامل اقدامات لازم را بدون مراجعه به سازمان نظام مهندسي و شهرداري به انجام رسانده و در صرفه جويي وقت و هزينه هاي رفت و آمد حضوری مردم تاثير بسزایی داشته باشند .
مهندس صفاخلج، تكريم ارباب رجوع و بهبود فرايند ارائه گزارشات مهندسين ناظر، جلوگیری از موازي كاري و تسهيل به موقع گزارش ها، كمك به جلوگيري از تخلفات ساختماني و اطلاع از گزارش كليه ناظرين ساختمان در رشته هاي مختلف و قانون مداري هر چه بيشتر را از دیگر مزایای اين سامانه عنوان کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group