شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

به گزارش شبکه خبری ساوه و زرندیه در حاشیه برگزاری نشست تخصصی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در شهرصنعتی کاوه با حضور استاندار مرکزی، جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد، شریفی رئیس دادگستری و سازنده دادستان ساوه با خانواده شهیدان جوادنیا دیدار و گفتگو کردند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان جوادنیا، صبر و استقامت خانواده شهدا را نشان از عزت و عظمت والای آنان دانست.

🔹در این نشست سرکار خانم طوبی جوادنیا خواهر چهار شهید جوادنیا به بیان خاطراتی از نحوه شهادت برادران شهیدش پرداخت و گفت: دینداری و پیروی از ولی فقیه، ویژگی های بارز برادران شهیدم بود.

🔹وی با بیان اینکه احمد، علی، یونس و محمد جوادنیا در دانشگاه جنگ تحمیلی تربیت و پرورش یافتند و با مدرک شهادت از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند، تصریح کرد: آنها خون خود را پای درختی ریختند که ریشه آن ولایت فقیه است.

🔹وی به بیان خاطره ای از دیدار مادر شهیدان جوادنیا با امام راحل پرداخت و گفت: در این دیدار مادرم تصاویر برادران شهیدم را به امام نشان می‌دهند و به بیان خاطراتی از آنان و نحوه شهادت‌شان می‌پردازند که امام راحل منقلب شده و اشک می‌ریزند که بلافاصله مادرم تصاویر شهدا را جمع کرده و خیلی جدی به امام می‌گویند که چهار تا پسرم را تقدیم انقلاب کردم که اشک شما را نبینم.

گفتنی است حاجیه خانم فاطمه عباسی ورده مادر شهیدان جوادنیا ام البنین ایران است

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group