يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

تاکید فرماندار ساوه بر اجرای طرح های خلاقانه در شهرداری


معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه بر لزوم اجرای طرح های نو و خلاقانه در راستای افزایش امید و نشاط اجتماعی شهروندان تاکید کرد.
به گزارش نارستان، مهندس الیاسی در دیدار با سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر ساوه، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت، رفع مشکلات شهروندان را مورد تأکید قرار داد و گفت: فرمانداری آماده همکاری و تعامل با مجموعه مدیریت شهری جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم است.
وی افزود: زمانی که شهروندان از نشاط اجتماعی برخوردار باشند، شاخص‌های کیفیت زندگی آنان ارتقا پیدا می‌کند و این مسئله سبب خواهد شد وفاق، همبستگی، تعلق اجتماعی، تعاملات اجتماعی، رضایت از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی آنان افزایش پیدا کند و طبیعی است که به موازات آن آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.
الیاسی ادامه داد: همچنین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهری قطعا نشاط و شادابی شهروندان را به همراه خواهد داشت و امیدواریم با تعامل در مدیریت شهری شهری ساوه و تجربیات ارزنده مهندس صفا خلج در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در ماه‌های پیش رو نیز شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های مورد مطالبه شهروندان باشیم.
وی تصریح کرد: حل مشکلات شهر با تعامل و همدلی مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری امکان‌پذیر است و همه باید با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها و همدلی و همفکری با خلاقیت و نورآوری توسعه و پیشرفت شهری را رقم بزنند و مشکلات شهری را برطرف کنند.
الیاسی در ادامه بر توجه مجموعه مدیریت شهری بر ارتباط بین بخشی با دستگاههای مختلف شهرستان، پایش سلامت کارکنان مجموعه، جلب اعتماد عمومی، تلاش در جهت مشارکت حداکثری در انتخابات و جلوگیری از سوء استفاده در اموال عمومی، ایجاد بستر آرامش در شهرداری، ارتقای برنامه های معنوی در شهرداری و تعامل سالم اعضای شورای شهر و شهرداری در جهت خدمت به مردم تاکید کرد.

✅ صفاخلج: فرصت آزمون و خطا نداریم

مهندس صفا خلج سرپرست شهرداری ساوه نیز در این نشست، گفت: با توجه مشکلات اقتصادی و تنگناهای مالی شهرداری فرصتی برای آزمون و خطا نداریم.
وی ادمه داد: هم اینک بازدید از سازمان ها و برگزاری جلسات با مدیران آنها با هدف احصاء مشکلات آغاز شده و در حال تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شهرداری هستیم زیرا فرصت آزمون و خطا در اجرای پروژه های شهری را نداریم.
وی به تشریح آخرین وضعیت برخی پروژه های مهم شهرداری پرداخت و افزود: تلاش می کنیم، انشاء اله تا پایان سال یک لاین از پروژه کمربندی شرق به عنوان یکی ازپروژه های مورد نیاز شهر، تکمیل و به بهره برداری برسد.
مهندس صفا خلج افزود: هم اینک الباقی تملکات این پروژه انجام شده و قیر مورد نیاز آن هم در حال خریداری شدن است و با همت نیروهای شهرداری سعی می کنیم تا پایان سال بخشی از این پروژه تقدیم شهروندان عزیز شود.
وی با تأکید بر اینکه رضایتمندی شهروندان را مهم‌ترین هدف در مجموعه مدیریت شهری است، گفت: برای توسعه، پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر ساوه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.
صفا خلج افزود: ما در این مسیر نیازمند همکاری و حمایت مجموعه فرمانداری و دیگر دستگاهای شهرستان و نیروهای زحمتکش شهرداری هستیم.
✅ بسطام: آماده هر نوع همکاری در جهت رفع نیازهای شهر هستیم
علی بسطام رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز با اشاره به گره خوردن زندگی مردم با خدمات شهرداری، گفت: دستگاه‌های مختلف شهرستان هم زحمات فراوانی می‌کشند اما زندگی روزمره مردم وابسته به فعالیت‌های مجموعه شهرداری است.
وی ادامه داد: امروز باید همه توان خود در جهت رفع مشکلات عملیاتی کنیم، فارغ از اینکه چه کسی کار را انجام داده است.
وی با بیان اینکه تعامل شوراي شهر و شهرداري تسريع روند توسعه شهر را به همراه دارد، یادآور شد: تمام سعی و تلاش مدیریت شهری این است که چرخه توسعه شهر متوقف نشود.
بسطام افزود: تنها هدف مدیریت شهری رضایتمندی مردم است و امیدواریم که بتوانیم به وظیفه ای اصلی خودمان در این مسیر جامعه عمل بپوشانیم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group