يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برگزاری نخستین جشنواره استانی تئاتر طنز شهرستان ساوه در تیرماه سال جاری خبر داد.

حسین محمودی‌فر دوشنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه فرهنگی و هنری اندیشه و ایمان و انجمن هنرهای نمایشی ساوه برگزار خواهد شد.

وی افزود: فراخوان نخستین جشنواره استانی تئاتر طنز شهرستان ساوه در فروردین ماه سال جاری در سطح استان مرکزی توزیع شد که در نهایت ۲۰ متن نمایشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و  پس از مرحله بازخوانی ۱۱ متن نمایشی جهت شرکت در جشنواره پذیرفته شدند.

محمودی‌فر با بیان اینکه داوود فضل الهی دبیری این جشنواره را عهده دار است، اظهار کرد: پس از بازبینی هیأت داوران جشنواره متشکل از علی ایزدی، سیدوحید فخر موسوی و افق ایرجی، از ۱۱ نمایش پذیرفته شده، پنج اثر نمایشی جهت شرکت در بخش مسابقه انتخاب شدند.

وی آثار پذیرفته شده را شامل نمایش دلقک به نویسندگی و کارگردانی رضا یونسی فرد از اراک، نمایش داستان‌های میان رودان به نویسندگی علی شمس و به کارگردانی رضا کاشی لو از ساوه، حمام اسماعیل به نویسندگی افق ایرجی و به کارگردانی پوریا رضایی از اراک، خواستگاری به نویسندگی مهدی میرباقری و به کارگردانی کمال امین از ساوه و سیاه لوژی به نویسندگی و کارگردانی محمد گُلی از خمین اعلام کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group