يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

در پی حادثه حمله به یک روحانی در روستای احمدآباد از توابع بخش مرکزی ساوه که شب گذشته (16 اردیبهشت ماه) صورت گرفت صبح امروز رئیس دادگستری و دادستان شهرستان با حضور در بیمارستان شهید مدرس از این روحانی عیادت کردند.

رئیس دادگستری شهرستان ساوه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در جریان عیادت از این روحانی حادثه دیده از نزدیک در جریان روند درمان او قرار گرفتیم و دستورات لازم برای ادامه فرآیند درمانی صادر شد.

ابوالحسن شریفی با تاکید بر برخورد قاطعانه با عامل یا عوامل این حادثه اظهار کرد: با توجه به دستگیری ضارب، مراجع انتظامی مکلف هستند با بررسی کامل کلیه ابعاد این موضوع پرونده را تکمیل و به مرجع قضائی ارسال کنند تا در سریعترین زمان ممکن با عامل یا عوامل این حادثه برابر قانون رفتار شود.

به گزارش ایسنا، شب گذشته این روحانی جوان در روستای احمدآباد واقع در بخش مرکزی ساوه که با اصابت چاقو توسط فردی که گفته می شود سابقه عدم تعادل روحی و روانی دارد، مضروب شده و به بیمارستان شهید مدرس منتقل شده و با تلاش پزشکان از ناحیه گردن و کشاله ران مورد عمل جراحی قرار می گیرد که بنا بر اعلام کادر درمان خطر رفع شده و حال عمومی او رضایت بخش است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group