يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: تمامی اعضای شورای ادوار گذشته در توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر تلاش کرده اند.


به گزارش نارستان، مرتضی سعیدی نیک در نشست اعضای شوراهای ادوار گذشته شهر ساوه ضمن تبریک نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها، افزود: همواره اعضا و روسای ادوار مختلف شورای اسلامی این شهر با وجود سلایق گوناگون، زحمات زیادی برای شهر کشیده‌اند که اکنون ماحصل کار آنان دیده می شود.
وی با اشاره به اینکه باید از پیشنهادات و تجارب اعضای ادوار گذشته شورا برای رفع مشکلات شهر استفاده کرد، اظهار داشت: این کار موجب می شود تا مدیریت شهری در موضوعات مختلف دچار آزمون و خطا نشود.
سعیدی تصریح کرد: پیشنهاد می کنیم که هر مدت یکبار این جلسه بین اعضای دوره‌های قبلی شورا برگزار شود تا موضوعات روز و مشکلات شهر بررسی و از تجربیات آنها برای حل معضلات شهری استفاده شود.
مرتضی خرمشاهی عضو ادوار گذشته نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده مدیریت شهری دوره ششم با با بیان اینکه آنچه که ماندگار است خدمت به مردم می باشد، گفت: خدمت به مردم در یادها خواهند ماند لذا مدیران باید خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده و در این مسیر و فرصت کوتاه از هیچ کوششی دریغ نکنند.
مرتضی سمنانی عضو ادوار گذشته نیز هم اندیشی اعضای شوراهای ادوار مختلف را یک سنت حسنه برشمرد و گفت: خدمت به مردم حق آنان و از مهمترین راه‌های کسب رضایت خداوند است و افرادی که به دنبال رضای خدا هستند همواره دغدغه خدمت به مردم را دارند.
عباس شعبانی عضو ادوار گذشته شورای شهر هم اظهار داشت: فرصت ها کوتاه است، مگر می شود برای مردم کار نکرد لذا لازم است به اقدامات مغفول مانده در شهر مانند استقبال و جذب سرمایه گذاری در شهر بیشتر توجه شود.
محمود صدیق عضو ادوار گذشته شورا نیز با بیان اینکه حق ساوه سالهاست در استان نادیده گرفته شده است، گفت: باید دست به دست هم دهیم تا کار انجام شود زیرا فرصت ها گذراست و قابل جبران نیست.
سید مرتضی ابطحی عضو ادوار گذشته شورا نیز خطاب به شهردار گفت: مسئولیت سنگینی را در ساوه بر عهده دارید زیرا ساوه محکوم به رشد و پیشرفت است اما تاکنون آنچنان که باید و شاید توسعه نیافته و به جایگاه واقعی خود نرسیده است.
وی ادامه داد: بنده از زحمات شهرداران و شوراهای قبلی قدردانی می کنم زیرا شورا یعنی دست به دست هم دادن و شورایی کار کردن، از خدا طلب عاقبت بخیری دارم.
هاشم زال عضو ادوار گذشته شورا نیز گفت: امیدوارم این جلسه به عنوان یک سنت حسنه تداوم داشته باشد و نظرات و تجربیات همه عزیزان جهت عمران و آبادانی شهر شنیده و به کار گرفته شود زیرا ما و فرزندانمان می خواهیم در این شهر زندگی کنیم.
علی اصغر کریمی عضو ادوار گذشته شورا نیز در این جلسه خواستار جلوگیری از تراکم فروشی ، رفع مشکل پارکینگ شهر و سرعت‌گیرها، تکمیل کنارگذر شرق و ساختمان جدید شهرداری، توجه به یادمان سلمانیه و خانه های تاریخی، برندسازی و هویت سازی در شهر شد و گفت: هم اینک نمادی مانند انار در شهر ما کمرنگ شده لذا باید به نحوی در شهر فعالیت کنیم که شهروند افتخار کند در ساوه زندگی می کند.
سید حسن خدامی عضو ادوار گذشته شورا نیز گفت: هر چه از عمر و فعالیت شوراها می گذرد بیشتر به بلوغ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی می رسند از سویی دیگر روز به روز مشکلات و نیازهای شهرها پیچیده تر می ‌شوند و بنده از این اقدام و سنت حسنه جهت استفاده از تجربیات شورای قبل قدردانی می کنم.
خانم میری عضو ادوار گذشته شورا نیز با بیان اینکه مردم فهیم ساوه لایق بهترین ها هستند و لحظه ای نباید در خدمت گذاری به آنان درنگ کنیم، گفت: با توجه اقدامات خوب انجام شده در شهر از پرسنل زحمتکش شهرداری تشکر می کنم.
سرکار خانم روستایی عضو ادوار گذشته شورا هم گفت: اعضای شورای ششم با این حرکت حسن نیت خود را نشان دادند و ثابت کردند که فکر رشد تعالی شهر هستند لذا امیدوارم این حرکت مثمر ثمر باشد زیرا فرصت خدمت کوتاه است و ما می مانیم و عملکردمان، در پایان توصیه من به اعضای شورای اسلامی شهر این است که شهردار را حمایت کنید زیرا پرداختن به مسائل حاشیه ای موجب زیان به مردم و شهر می شود.
سید علی چاوشی عضو ادوار گذشته شورا نیز با بیان اینکه ساوه محکوم به پیشرفت است اما وجود برخی مسائل کار کردن در این شهر را دشوار کرده است، گفت: ما در ساوه شهدای بزرگی مانند سردار برقی و مصدقی را تقدیم انقلاب کرده ایم اما برای این شهدای بزرگ تاکنون در شهر هیچ کاری نشده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group