يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

استاد حوزه و دانشگاه گفت: آمریکا از نفوذ سردار سلیمانی در منطقه غافل بود و پس از ترور این شهید تازه متوجه شد که چه اقدام احمقانه ای انجام شد و تبعات آن گریبان آنها را گرفت.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان شامگاه دوشنبه ۱۲ دیماه ۱۴۰۱ در یادواره شهدای امنیت و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در مسجد مقدس زاده ساوه با اشاره به اینکه کفر شامل دو قسم کفر بر کافران و کفر بر مومنان است، اظهار کرد: هر مومنی علاوه بر داشتن ایمان باید کفر به طاغوت هم داشته باشد و یقین بداند که  عاملان ایجاد کننده کفر در جامعه تباه خواهند شد و خانه ای که آنها بنا می کنند بیت عنکبوت است و اگر غربزدگان اجازه دهند و شجاعت به خرج دهند بساط کافران نیز نابود خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیاسیون و کارگزاران باید کفر به طاغوت داشته باشند، در غیر این صورت تعلیمات دینی جامعه ما مانند تعلیمات دینی بنی امیه خواهد بود، تصریح کرد: کسی که مومن به خدا باشد و کفر به طاغوت نداشته باشد ایمانش تبدیل به کفر می شود .

وی بیان کرد: سردار شهید سلیمانی عمر خویش را صرف این مفهوم کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و با یک قلب پر از کفر به طاغوت و ایمان به خدا به قلب دشمن می زد.

حجت‌الاسلام پناهیان با تاکید بر لزوم قویتر شدن در برابر طاغوت اظهار کرد: استکبار جهانی طاغوتی است که نابود شدنی و فناشدنی بوده و امروز الکی زنده است چرا که براساس آیه قرآن ان الباطل کان زهوقا یعنی باطل تباه و نابود خواهد شد.

وی با اشاره به رسوا شدن منافقین و فتنه گران در آخر الزمان اظهار کرد: وقتی طاغوت قدرت ندارد این جبهه حق است که پیروز است و فتنه ها، زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت هستند تا بساط کفر و طاغوت برچیده شود.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به بی اثر بودن توطئه های دشمنان گفت: آمریکا از نفوذ سردار سلیمانی در منطقه غافل بود و پس از ترور این شهید تازه متوجه شد که چه اقدام احمقانه ای انجام شد و تبعات آن گریبان آنها را گرفت.

وی تاکید کرد:  سردار شهید سلیمانی با جان دادن خود که بهترین نوع مرگ یعنی شهادت برای او رقم خورد، دشمن را خوار و ذلیل و کفر را لگدمال کرد و شب شهادت او گرچه دلگیر است اما برای ملت ایران شب پیروزی بر کفر است چرا که هیمنه دشمن با ترور سردار دلها بر خاک مالیده شد.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: مشکلات و فتنه ها برای امتحان و سنجش برادری و مودت بین یکدیگر  است تا مواسات و همدلی تقویت شود، اگر دلها بهم نزدیک شد و کفر به طاغوت عینیت یافت، ظهور امام زمان (عج) صورت خواهد گرفت.

وی افزود: سختی ها و مشکلات برای آن است که خالص و مخلص شویم و  میدان فداکاری و نیز توفیق شهادت هم برای ما بوجود آید و همدلی ها صورت گیرد تا بتوان در راه خدا و سربازی حضرت مهدی (عج) جان داد.

حجت‌الاسلام پناهیان افزود: برخی نمی‌خواهند چشمان خود را باز کنند و ابرقدرتی جمهوری اسلامی ایران را ببیند. طاغوت هیچ وقت قدرت ندارد و  این جبهه حق است که قدرتمند بوده و زمینه زوال و انزوای باطل را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی با همه امکانات و تجهیزات در جبهه باطل است پس روز به روز ضعیف تر می شود و در عوض جبهه حق قویتر و قدرتمند شده و هر توطئه ای که علیه جبهه اسلام می چینند نقش برآب شده و خنثی می شود و عده معدودی می‌توانند بر لشکر انبوه آنان غلبه کنند.

مداحی و شعر خوانی از دیگر برنامه های این مراسم بود که با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group