يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

رئیس کمیته امداد شهرستان ساوه در حاشیه افتتاح مرکز نیکوکاری در یکی از نقاط حاشیه شهر از افزایش مراکز نیکوکاری به ۳۰ مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه حسین ذبیحی در آیین افتتاح سی‌امین مرکز نیکوکاری ساوه که با حضور جمعی از مسئولان در منطقه شهرک هدایت انجام شد اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قراراست کمیته امداد برای کاستن از بروکراسی اداری و همچنین بالابردن سطح مشارکت است کار را به خود مردم بسپارد و این مهم با ایجاد مراکز نیکوکاری در نقاط مختلف در حال انجام است.

وی با اشاره به تحت پوشش بودن چهار هزار و 700 خانوار در ساوه افزود: مراکز نیکوکاری به عنوان کمیته امداد کوچک در دل محلات هستند که نیاز محرومان را شناسایی و بدون بروکراسی اداری و آسان‌تر آن را مرتفع نماید.

رئیس کمیته امداد شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: چنانچه مشکلات برخی افراد نیازمند در محلات مذکور شناسایی و رفع شود پیامدهای بعدی فقر را در بر نخواهد داشت و این مراکز که با محوریت مساجد و اماکن فرهنگی راه‌اندازی می‌شود نقش بسزایی در کاهش آلام فقر ایفا خواهند کرد.

ذبیحی با بیان اینکه راه‌اندازی این مرکز در منطقه حاشیه‌ای شهرک هدایت می‌تواند بخشی از مراجعه مددجویان به کمیته امداد را کاهش دهد ادامه داد: تسریع در خدمت‌رسانی به محرومین با حفظ کرامت انسانی، شناسایی نیازمندی‌ها و رفع احتیاجات ولی‌نعمتان واقعی انقلاب و هم‌افزایی در ارائه خدمات با استفاده از تعامل و خرد جمعی هم‌گروه‌ها را، از جمله اهداف اصلی تأسیس مراکز نیکوکاری است و امیدواریم این مرکز نیز بتواند مانند سایر مراکز ساوه نمره قابل قبولی کسب کند.

به گفته این مقام مسئول خط قرمز مراکز نیکوکاری دخالت در امور سیاسی بوده و کمیته امداد دخل و تصرفی در امور این مراکز نخواهد داشت و تنها به‌عنوان ناظر، فعالیت‌های این مراکز را مورد رصد قرار می‌دهد.

به گزارش فارس مرکز نیکوکاری باب‌الحوائج در منطقه حاشیه‌نشین شهرک هدایت ساوه به مدیریت عاملی سکینه منصوری با دریافت مجوز رسمی فعالیت کار خود را آغاز کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group