يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

رئیس موسسه آموزش عالی انرژی ساوه گفت: در جدیدترین گزارش "الزویر" تحت عنوان گزارش منتشر شده سال ۲۰۲۲، دکتر رضا پیمان‌فر عضو هیأت ‌علمی موسسه آموزش عالی انرژی برای دومین سال متوالی در زمره دو درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفت.

دکتر احمد قریب در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در چند سال اخیر، تعدادی از پژوهشگران دانشگاه استنفورد با استفاده از داده‌های پایگاه اسکوپوس اقدام به ایجاد پایگاه داده کرده اند که به طور عمده بر اساس تعداد استناد، شاخص هرش، جایگاه فرد در مقاله و محاسبه شاخصی به نام "شاخص استنادی مرکب" به شناسایی دو درصد دانشمندان برتر دنیا می‌پردازد.

وی بیان کرد: دکتر رضا پیمان‌فر فارغ التحصیل دکتری شیمی از دانشگاه علم و صنعت ایران و پسادکتری فیزیک از دانشگاه شهید بهشتی با حمایت فدراسیون سرآمدان علمی ایران است که برای دومین سال متوالی در زمره دو درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفت.

دکتر قریب بیان کرد: هیات علمی و مدیر تحصیلات تکمیلی موسسه انرژی ساوه تلاش بسیاری جهت توسعه دیپلماسی علم و فناوری (دعف) که همواره برای بیشینه کردن منافع و کمینه کردن مضرات ضروری است، داشته و همواره به برقراری ارتباط علمی در محیط بین المللی توجه داشته‌ است.

وی با بیان اینکه حاصل این دیپلماسی علمی همکاری با یکی از برترین گروه‌های دنیا از چین جهت انجام پروژه‌های بین المللی و تحقیقات مسئله محور است، افزود: چاپ بیش از ٤٠ مقاله ISI در مجلات معتبر دنیا که ٥ مقاله در مجلاتی با ضریب تاثیر بالای ١٠ به چاپ رسیده‌اند از دستاوردهای این پژوهشگر جوان است.

او گفت: این نخبه ساوه‌ای برنده جوایز متعدد از بنیاد ملی نخبگان بوده و در حال حاضر مشغول همکاری با یکی از قطب‌های صنعت پلیمر(صنایع پیکره) است.

رئیس موسسه آموزش عالی انرژی ساوه افزود: این پژوهشگر و نخبه ساوجی پذیرش برترین دانشگاه‌های دنیا مثل ETH سوییس را داشته (رتبه زیر ١٠ دنیا) ولی خدمت به شهر و کشورش را اولویت می‌داند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group