پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

این روزها در همه جا صحبت از انتشار ویروس در ریه های بسیاری از افراد است، اما ویروسی که بیشتر ریه جامعه ما را آلوده کرده، عدم بیان واقعیت است.

?گاهی آمار و اخبار مبتلایان به ویروس کرونا را به گونه ای بیان می کنند تا ریه های جامعه ما را که بیش از هر زمان دیگری محتاج اکسیژن آرامش است، ویروسی کند. گاهی هم دست به تحریف و تخریب فلان مسئول دلسوزی میزنند که دوای درد مردم را در حرف و عملش دارد.

?آنچه مسلم است امروزه حقایق به خوبی بیان نمی شوند. فرقی ندارد این بیان کردن از تریبون وابسته ای باشد یا در قفسه مغازه های شهر و یا در بازار سکه و ارز.

?پیداست که حقیقت بیان نمی شود؛ خودرویی که از تولید کننده تا جایی که می خواهد به دست مصرف کننده اش برسد. باید کمک کنیم تا نقاب را از صورت بازار خودرو، ارز و سکه برداریم. باید ماسک را از دهان میوه و تره بار برداشت تا ریه مصرف کننده نفس بکشد.

?من باید مدافع بیان باشم. باید یک خبرنگار جهادی باشم و باید اخبارم واکسنی باشد که ایجاد آرامش را در جامعه ام بدنبال داشته باشد.

?باید اخبارم ضدعفونی کننده محیطی باشد که محل رشد و تکثیر ویروس است و فاصله اجتماعی ام را با کسانی که با انتشار اخبار کذب قصد بیمار کردن جامعه را دارند حفظ کنم.

?نباید اجازه دهم اخباری منتشر شود که کانون شیوع کرونای اقتصادی باشد. من باید بیان کنم که تحریم های بی سابقه و برخی گرانی های بی منطق و هدایت شده اگر چه باعث فشار مضاعف بر قشرهای آسیب پذیر شده است اما نباید این امر باعث موج سواری دشمنان قسم خورده و برخی ناآگاه و فریب خورده داخلی شود تا فضا را بیش از پیش برای شیوع کرونای اقتصادی آماده کنیم.

?اگر اقتصاد کشور به بدنه یک شخص تشبیه شود، چنانچه جوان باشد و بیماری زمینه ای نداشته باشد ویروس هرگز نخواهد توانست آن را از پای درآورد. اما اگر این شخص یک فرد پیر و دارای بیماری زمینه ای باشد ابتلای به این ویروس برای او بسیار خطرناک است. خبرنگاران به تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب به بنیه قوی اقتصاد کشور و جوان بودن آن ایمان دارند و مطمئن هستند از این بیماری اقتصادی که این روزها درگیر آن هستیم به سلامت عبور خواهیم کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group