پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

عدم وجود زیرساخت های مناسب و نبود کمربندی در اطراف شهر ساوه طی سال های اخیر مشکلات مهمی از قبیل میزان ترافیک بالا، عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین از محورهای اصلی شهر، افزایش تصادفات، کاهش سطح خدمات معابر شهری و بروز آلودگی هوا در شهر را موجب شده است.


جلوگیری از ورود وسائل نقلیه سنگین به درون شهر طی سالیان متمادی مطالبه مردم ساوه بوده است و فقدان آن هر ساله خسارات مالی و روحی فراوان بر شهروندان تحمیل می کند، لذا تکمیل کمربندی ها یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین پروژه‌های شهر ساوه به‌ حساب می‌آید که مدیریت شهری ساوه در دوره پنجم عزم خود را برای تحقق این خواسته مردم جزم کرده است.


سال گذشته علمیات احداث کمربندی شمالی ساوه به طول دو کیلومتر از بلوار آزادی تا شهرک علوی با همت و تلاش نیروهای شهرداری اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت که علاوه بر کاهش بار ترافیک در میدان آزادی، تسهیل دسترسی ساکنان شمال غرب شهر از این مسیر را هموار ساخته است.


همچنین کمربندی شرق از بلوار معصومیه تا بلوار سید جمال الدین اسدآبادی در یک فاز و از بلوار سید جمال تا میدان امام حسین(ع) به طول ۹ کیلومتر هم اینک در حال زیرسازی می باشد که نوید بخش تحولات اساسی در ارتقای زیرساخت های شهر ساوه خواهد بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group