شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساوه گفت: : فتح خرمشهر خط بطلانی بود بر پندارهای غلط استکبار در رابطه با از بین بردن انقلاب ایران از طریق حمله نظامی بود.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی در آئین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ساوه که به مناسبت فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: در عملیات غرور آفرین بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد به جهانیان ثابت شد که انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که در باورهای عمیق این ملت ریشه دارد و در برابر طوفان‌های سهمگین اجانب و بیگانگان همچنان ثابت و استوار ایستاده است.

وی تاکید کرد: فتح خرمشهر خط بطلانی بود بر پندارهای غلط استکبار که به خیال خام خود فرض می‌کردند که می‌توان انقلاب اسلامی ایران را با حمله نظامی از میان برد در حالی که نظام اسلامی همچنان در اوج اقتدار و عظمت خود می درخشد. فتح خرمشهر نقطه عطف تاریخ انقلاب و دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است، آنجا که سلسله عملیات‌های آزادی بخش در عملیات بیت المقدس به کمال خود می‌رسد.

فرمانده سپاه ساوه به مجاهدت رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر اشاره کرد و افزود: دشواری عملیات، وسعت زیاد منطقه عملیاتی و حجم بالای تلفات و خسارات وارده از خصوصیات بارز عملیات بیت المقدس بود. به فرموده امام راحل فتح خرمشهر یک مسئله عادی نبود.

وی ایستادگی ملت ایران برای مقابله با دشمن تا بن دندان مسلح را مورد تاکید قرار داد و افزود: مجاهدت، اخلاص، فداکاری و تبعیت از ولی فقیه موجب شد تا نصرت الهی نصیب رزمندگان اسلام شود.

سرهنگ دستجانی تصریح کرد: ملتی که به خود متکی شد و ایمان را با عمل صالح و جهاد همراه کرد در تمامی میدان‌های نبرد پیروز قطعی است و این درس بزرگ هشت سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه گفت: دولت آمریکا تلاش فراوانی می کند که ایران را گرفتار سیگنال اشتباه درگیری نظامی کند. تهدید جنگی ترامپ علیه ایران در عالی ترین سطح خود بیش از چند ساعت دوام نیاورد. او مجبور شد اعتراف کند که منظور از جنگ آمریکا، جنگ اقتصادی است.

وی تاکید کرد: آمریکا بداند که ملت و نیروهای مسلح این کشور علوی در آمادگی کامل برای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب قرار دارند و از چنان آمادگی برخوردارند که بتوانند هر گونه تهدیدی را در هر نقطه از عالم در نطفه خفه کنند.

فرمانده سپاه ساوه افزود: دوران فشار بی هزینه تمام شده است و امروز ایران دستی بسیار باز برای تحمیل اراده خود علیه آمریکا دارد و این صبحگاه‌های مشترک و بزرگداشت ارزش های دفاع مقدس، نمایش قدرت صیانت از نظام در مقابل عملیات روانی دشمن است.

وی افزود: اتحاد و انسجام ملی در تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است و باید همه ید واحده باشیم تا تمامی ترفندهای دشمنان علیه این ملت، مانند همیشه با شکست مواجه شود.

در این مراسم پس از اجرای مراسم نظامی صبحگاه مشترک و برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، از جمعی از پیشکسوتان ایثار و شهادت و رزمندگان عملیات بیت المقدس با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

در ادامه رژه موتوری گرامیداشت این ایام شامل خودروهای سپاه، نیروی انتظامی، راهور، آتش نشانی، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، راهداری و موتورسوران از مقابل ناحیه مقاومت بسیج ساوه به سمت خیابان‌های اصلی شهر برگزار شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group