شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ثنا ساوه گفت: در صورت آماده نشدن ورزشگاه شهید چمران، تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه را واگذار خواهیم کرد .

حسین پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد : در صورتی که زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه تا قبل از آغاز بازی های لیگ آماده نشود امکان برگزاری مسابقات تیم خوشه طلایی به دلیل عدم صدور مجوز از سوی سازمان لیگ، میسر نخواهد شد.

وی افزود: در جلسه ای که چندی پیش پس از صعود تیم خوشه طلایی به لیگ دسته یک فوتبال کشور با حضور مسئولان شهرستان اعم از نماینده مجلس، فرماندار، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی تشکیل شد، قرار بر این شد تا موعد مقرر نسبت به تجهیز و آماده سازی زمین چمن اقدام شود و ساوه بتواند میزبان بازی های تیم خوشه طلایی شود .

پرویزی با اشاره به اینکه با گذشت بیش از 40 روز از برگزاری این جلسه، هیچ اقدام عملی برای آماده سازی زمین چمن و زیرساخت های لازم صورت نگرفته است، افزود: سازمان لیگ هم طی نامه ای اعلام کرده است در صورتی که زمین چمن و زیرساخت های برگزاری مسابقات فوتبال به میزبانی ساوه فراهم نشود این شهرستان نمی‌تواند میزبان مسابقات باشد و بنده هم اعلام می کنم در صورتی که ساوه نتواند میزبان باشد از تیم‌داری انصراف داده و خوشه طلایی را واگذار خواهم کرد .

وی تصریح کرد: تا زمانی که ورزشگاه شهید چمران آماده نشود این تیم نمی‌تواند در ساوه بازی کند. تمامی امکانات از جمله زمین چمن، اسکوربوت، رختکن‌ها، جایگاه‌های ویژه، سکوهای تماشاگران و … باید مطابق استانداردها و مورد تائید سازمان لیگ قرار بگیرد. اگر این ورزشگاه آماده نشود خوشه طلایی باید بازی‌هایش را در شهرهای مجاور برگزار کند .

وی افزود: بنا بر اعلام سازمان لیگ باید تا یک ماه دیگر نیمی از کارهای اجرایی استادیوم ورزشی شهید چمران آماده شود تا بتواند طبق استانداردهای سازمان لیگ پذیرای برگزاری مسابقات باشد . در صورتی که زمین آماده نشود پیشنهاد شده است که بازیهای تیم در شهر دیگری نظیر اراک انجام شود که مدیریت باشگاه مخالف این موضوع است.

پرویزی تاکید کرد: امیدواریم با تلاش مسئولان، این اتفاق مبارکی که در ورزش فوتبال ساوه بوقوع پیوسته است مورد حمایت قرار گیرد و مردم و علاقمندان به ورزش فوتبال از برکات این اتفاق مبارک بهره مند شوند.

به گزارش ایسنا، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه به مسئولان فوتبال استان شرایط ورزشگاه شهید چمران ساوه را برای میزبانی مسابقات خوشه طلایی در لیگ دسته یک نامناسب دانست.

بر این اساس رییس سازمان لیگ با اشاره به بازدید میدانی نمایندگان سازمان لیگ از ورزشگاه و جلسه مشترک با فرماندار و مسئولان ورزش ساوه از مدیرکل ورزش وجوانان، هیات فوتبال استان و مدیرعامل خوشه طلایی خواسته تا نسبت به رفع 12 مشکل مهم و ساختاری ورزشگاه از جمله جایگاه تماشاگران، vip و جایگاه خبرنگاران، ایمن سازی فنس‌های اطراف زمین و روشنایی ورزشگاه و تجهیز رختکن تیم‌ها تا بیستم خرداد اقدام نمایند.

بهاروند رییس سازمان لیگ با تاکید بر اینکه ورزشگاه شهید چمران ساوه در حال حاضر شرایط میزبانی لیگ دسته یک فوتبال را ندارد، افزود: چنانچه نسبت به رفع مشکلات مورد نظر نمایندگان سازمان لیگ، اقدامی نشود خوشه طلایی ثنا ساوه برای میزبانی دیدارهای خود باید ورزشگاه استاندارد دیگری را معرفی کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group