پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی گفت: فسادی در قرارداد انتقال آب به ساوه نیست چراکه امکانی برای دخل و تصرف در مناقصات وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، عزت‌الله آمره‌ای در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در واکنش به صحبت‌های نماینده مردم ساوه و زرندیه در خصوص اجرای پروژه انتقال آب به ساوه از سد کوچری و فساد در قرارداد پیمانکار این طرح بیان کرد: برگزاری مناقصات فرآیند خاص خود را دارد و امکان هیچ دخل و تصرفی در سامانه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: نماینده مردم ساوه و زرندیه موضوع این پروژه را در سازمان بازرسی و تمام رسانه‌ها مطرح کرده‌اند، اگر فسادی اتفاق افتاده است دستگاه‌های نظارتی و بازرسی ما را دستگیر کنند.

آمره‌ای با بیان اینکه پیمانکار برای ادامه کار نیازمند لوله بوده که در اختیار ندارد و تامین لوله نیز باید توسط بانک پارسیان انجام می‌گرفت که تاکنون صورت نگرفته است، گفت: اجرای پروژه 500 میلیارد تومان هزینه در پی دارد، با سالی 20 میلیارد تومان که نمی‌توان کار را تمام کرد تا امروز هر اعتباری که به پروژه اختصاص یافته است هزینه شده و هیچ مبلغی به تهران بازگردانده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه توان من در این حد است، افزود: امروز برای خرید 30 کیلومتر لوله مناقصه انجام خواهد شد در حال تامین لوله برای ادامه کار هستیم، اما سالانه 20 میلیارد تومان بودجه کفایت کار را نمی‌کند و باید تامین بودجه کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی بیان کرد: من متوجه ذهنیت نماینده ساوه از فساد موجود در قرارداد نمی‌شوم و متاسفانه تمام رسانه‌ها را پر از اخبار فساد در این قرارداد کرده‌اند و اگر نسبت به فساد و اتهام اطمینان وجود دارد تیمی جهت بازرسی تشکیل شود.

آمره‌ای اضافه کرد: قرارداد پیمانکار دی ماه تمام می‌شود و برای قرارداد جدید باید حدود 300 میلیارد تومان در نظر گرفت که سه برابر بیشتر از قرارداد پیمانکار فعلی است، برای اولین و آخرین بار باید این موضوع پایان یابد چراکه با این ذهنیت نمی‌توان کار را پیش برد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group