جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

با گذشت 40 روز از صدور حکم استاندار مرکزی برای تصدی سمت معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری ساوه اما تاکنون خبری از معارفه و آغاز بکار فردی که برای این سمت منصوب شده است، نیست.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سیدعلی آقازاده در تاریخ 23 آبان ماه سالجاری طی حکمی هفت نفر را به سمت‌های مختلفی در بدنه استانداری، فرمانداری و بخشداری‌های استان مرکزی منصوب کرد و در این میان یک بانو برای پست معاونت برنامه ریزی فرمانداری که برای نخستین بار در فرمانداری ساوه ایجاد شده منصوب شد.

استاندار مرکزی در این حکم، "مهری روستائی گرایلو" را را به عنوان معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ساوه منصوب کرد، اما با وجود صدور حکم از سوی استاندار در این خصوص هنوز معاون معرفی شده برای این سمت در مسند معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری ساوه قرار نگرفته است، این درحالی است که معارفه سایر انتصابات صورت گرفته انجام و فعالیت اجرایی آنان حداقل به عنوان سرپرست آغاز شده است.

مهری روستائی گرایلو معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ساوه در اینباره به ایسنا گفت: با وجود صدور حکم مبنی بر انتخاب بنده به عنوان معاون فرماندار و ابلاغ آن به فرمانداری، اما همچنان منتظر برگزاری مراسم معارفه و آغاز بکار در این سمت مدیریتی هستم.

روستائی گرایلو ابراز امیدواری کرد که مراسم معارفه وی حداکثر ظرف یک هفته آینده صورت گیرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group