جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

شهردار رازقان مرکز بخش خرقان زرندیه گفت: استقرار نمایندگی ادارات در مرکز بخش خرقان ضروری است.

وحید غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: افزون بر 18 سال است که رازقان در تقسیمات کشوری به شهر ارتقا یافته است و شهر رازقان به عنوان مرکز بخش خرقان از ساختار اداری مطلوبی برای پاسخگویی به مردم بخش برخوردار نیست.

وی با تاکید بر اینکه تنها چند اداره در این بخش دارای نمایندگی هستند، اظهار کرد: انتظار می‌رود که برخی از ادارات که اقدام به ارائه خدمات به مردم هستند و همواره از حجم بالای مراجعه کننده و ارباب رجوع برخوردار هستند در مرکز بخش نمایندگی‌های خود را مستقر کنند تا امورات مردم تسهیل یابد.

وی خواستار استقرار نمایندگی اداراتی نظیر ثبت احوال، کمیته امداد، ثبت اسناد، آب و فاضلاب روستایی، امور عشایری، گاز، برق، بنیاد مسکن و ... در این بخش شد و افزود: استقرار نمایندگی این ادارات موجب استقلال نسبی بخش خرقان در حوزه اداری خواهد شد و در صورت عدم تحقق آن ساختار بخش شکل نگرفته و از  زیرساخت‌های لازم اداری محروم خواهد ماند.

شهردار رازقان تاکید کرد: با ارتقای مرکز بخش به شهر انتظار مردم این بود که خدمات اداری و روزمرگی خود را از طریق مراجعه به نمایندگی ادارات مستقر در بخش انجام دهند، اما هم اکنون مجبورند برای حل کوچکترین مشکل خود یا کار اداری با صرف وقت و هزینه بالا به مرکز شهرستان سفر کنند و مسیر حدود 60 کیلومتری را طی کنند.

وی تصریح کرد: قطعا مردم بخش و شهر کمتر توسعه یافته رازقان انتظار دارند که شیرینی ارتقای به شهر را در این مدت در کام خود ببینند و این ناخوشایند است که برای جزئی ترین مسایل در سرما و گرما مسیر خرقان تا مامونیه را طی کنند در حالیکه با استقرار ادارات این مشکل برطرف خواهد شد.

شهردار رازقان به نامناسب بودن ساختمان اداری چند اداره محدود در شهرستان نیز به عنوان حلقه ناقص اداری در شهر رازقان و بخش خرقان  اشاره کرد و گفت: امیدواریم با پیگیری مناسب این نارسایی‌ها برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مردم خرقان و به تبع آن شهر رازقان از حوزه کشاورزی، دامپروری و گردشگری تامین می‌شود، اظهار کرد: استقرار ادارات مرتبط با اقتصاد مردم بخش خرقان برای تسهیل در سرمایه گذاری و تقویت معیشت مردم از ضرورت بیشتری برخوردار است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group