شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

در حالی که این روزها زمزمه ترک میزهای مدیریتی استانداران، معاونین و برخی از مدیران دولتی در راستای اجرای قانون جدید بازنشستگی به گوش می رسد، استاندار مرکزی می گوید که مشمول این قانون نمی‌شود.

انتشار لیستی از اسامی 15 استاندار کشور که در زمره بازنشستگان قرار دارند و قرار گرفتن نام استاندار مرکزی در این لیست سوال هایی را درخصوص ماندن یا رفتن او بر سر زبان ها انداخته است.

سیدعلی آقازاده در همین رابطه به خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، گفت: در حال حاضر در شغل دولتی شاغل هستم و بنا بر سوابق، حداقل سه سال تا بازنشسته شدن  مهلت قانونى دارم.

سیدعلی آقازاده در ادامه اظهار کرد: سن بنده آن طور كه برخی از رسانه‌ها اعلام كرده‌اند ٦٣ سال نيست و زير 60 سال هستم.

براساس این گزارش، استاندار مرکزی متولد 1338 است.

نمایندگان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را با اصلاحاتی به تصویب رسانده و دایره بکارگیری بی‌ضابطه بازنشستگان در دستگاههای اجرایی را محدود کردند .

این طرح که با ۱۹۴ رای موافق از ۲۴۰ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید، تنها اجازه بکارگیری بازنشستگان بندهای "الف، ب و ج" ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل روسای سه قوه،‌ معاون اول رییس جمهور،‌ نواب رییس مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان، وزرا، نمایندگان و معاونان رییس جمهور هستند را می‌دهد و مشمولان بندهای "د" و "ه" را که شامل استانداران و معاونان استانداران همطراز سفرا و معاونان وزرا هستند را از قانون حذف کردند

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group