سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

امام جمعه ساوه گفت: متولیان فرهنگی استان مرکزی در خصوص پخش مسابقات فوتبال جام جهانی از تنها سینمای ساوه برخورد سلیقه ای نکنند.

سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به پخش مسابقات فوتبال جام جهانی از طریق سینماهای بسیاری از نقاط کشور از جمله سینماهای شهرستان اراک، عنوان کرد: هیچ توجیهی برای مخالفت و ممانعت از پخش مسابقات در سینمای شهر ساوه قابل قبول نیست.

وی از امر ورزش به عنوان یک امر پسندیده در اندیشه اسلامی یاد کرد و گفت: شادی و نشاط سالم نیز امری پسندیده است اما آنچه که مهم است در این خصوص چارچوب ضوابط و شئونات اسلامی و فرهنگ دینی باید رعایت شود.

امام جمعه ساوه با اشاره به پیشگام بودن مردم ساوه در حوزه تمدن و فرهنگ و دین اظهار کرد: این سبقه مردم ساوه نشان دهنده فرهنگ بالای آنان است و نباید در حوزه فرهنگی نگاه سلیقه‌ای وجود داشته باشد و در مورد ساوه نسبت به سایر نقاط تمایزی در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام حسینی با تاکید مجدد بر پخس مسابقات جام جهانی مانند سایر شهرهای کشور در ساوه، تصریح کرد: البته نباید به گونه‌ای عمل کرد که موجب سوء استفاده عده‌ای شده و مشکلات سیاسی و امنیتی و انتظامی به بار آید که این مسئله درخصوص همه نقاط کشور صدق می کند.

وی تاکید کرد: نباید با برخوردهای سلیقه‌ای مردم را با حقوق فرهنگی و اجتماعی خود محروم کرد و این کار جایز نیست.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group