جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: روابط عمومی فرمانداری ساوه رتبه برتر را در کنار روابط عمومی فرمانداری‌های خمین و دلیجان کسب کرد.

محمدبهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، عنوان کرد: روابط عمومی فرمانداری ساوه برای چهارمین سال است که به رتبه برتر روابط عمومی‌های استان مرکزی دست می‌یابد که مورد تجلیل و تقدیر مسئولان استانی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان ساوه همچنین از کسب رتبه برتر استانی ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان در ایام نوروز سال جاری خبر داد و افزود: در نوروز امسال برنامه ریزی های بسیار خوبی در جهت ماندگاری مسافر و گردشگر و همچنین تنوع بخشی به خدمات رفاهی میهمانان و بازدید کنندگان درشهرستان صورت گرفت.

وی گفت: به دلیل اجرای برنامه‌های فرهنگی و متنوعی که در ایام نوروز امسال در سطح این شهرستان برگزار شد ، ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ساوه موفق به کسب رتبه برتر در بین شهرستانهای دیگر استان با توجه به شاخص ارزیابی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر شد.

بهاروند در ادامه گفت: حوزه امور بانوان و خانواده فرمانداري شهرستان ساوه نیز براي چهارمین سال متوالي رتبه نخست در ارزيابي عملكرد را به خود اختصاص داد.

وی عنوان کرد: حوزه امور بانوان فرمانداری ساوه در راستای سیاست های ابلاغی در حوزه کمی و کیفی از جمله برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی،آموزش نحوه انتخاب همسر،همایش هایی با موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی، نشست تخصصی با مدیران در حوزه بانوان ،همایش عفاف و حجاب و همایش سبک زندگی با رویکرد بررسی آسیب‌های شبکه اجتماعی توانست براساس ارزیابی تخصصی عملکرد امور بانوان فرمانداری‌های شهرستان های استان مرکزی برای سه سال متوالی رتبه نخست را در این موضوع به خود اختصاص بدهد.

وی گفت: توانمندسازی بانوان در حوزه خانواده، توانمند سازی کودکان،توسعه و گسترش مشارکت زنان در فعالیت‌های اجتماعی،سیاسی و اقتصادی،مشارکت در انتخابات بصورت کاندیدا توری و رای دهنده ،سلسله نشست‌های تخصصی که منجر به توسعه و مشارکت زنان می‌شود، برگزاری همایش‌هایی در حوزه بانوان در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اجرای طرح‌های مطالعاتی در حوزه بانوان ،تعداد بازدیدهای شهری و روستایی بانوان و اثر بخشی مجموعه این بازدید ها از جمله سیاست‌های ابلاغی به امور بانوان فرمانداری‌های شهرستان‌ها از سوی امور بانوان استانداری و بالادستی و نیز از دیگر شاخص‌های ارزیابی عملکرد امور بانوان فرمانداری‌های شهرستان بود.

وی بیان کرد: کسب رتبه نخست فرمانداری ساوه در حوزه‌های گوناگون براساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی استانداری اعلام شده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group