جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

دادستان مرکز استان مرکزی با تاکید بر اینکه حمایت از چرخه تولید و رفع موانع واحدهای تولیدی با ورود به موقع دستگاه قضا، محوری‌ترین راهبرد در تحقق شعار امسال است، گفت: دستگاه قضا چنانچه مانعی را در حوزه تولید مشاهده کند به موقع ورود می کند و اجازه نخواهد داد که اشتغال و تولید با چالش مواجه شود.

مدیر گمرک کاوه گفت: یک میلیون و ۷۷ هزار و ۶۲۵ یورو معادل ۴۳ درصد از کل اموال متروکه این گمرک در اواخر سال گذشته تعیین تکلیف شد.

به گزارش شبکه خبری ساوه و زرندیه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، شریفی در مراسم تقدیر از کارکنان و قضات این حوزه قضایی افزود: حجم پرونده‌های دادسرا ۸ درصد و دادگاه ها نیز ۱۵ درصد در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

سرپرست شهرداری ساوه از راه اندازی سامانه امور مهندسین ناظر در فروردین ماه سال 1403 خبر داد.

به گزارش شبکه خبری ساوه و زرندیه در حاشیه برگزاری نشست تخصصی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در شهرصنعتی کاوه با حضور استاندار مرکزی، جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد، شریفی رئیس دادگستری و سازنده دادستان ساوه با خانواده شهیدان جوادنیا دیدار و گفتگو کردند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان جوادنیا، صبر و استقامت خانواده شهدا را نشان از عزت و عظمت والای آنان دانست.

به گزارش شبکه خبری ساوه و زرندیه، ساعاتی پیش داود فرداد جانباز سرافراز و شهردار پرسابقه و تلاشگر شهر ساوه در سالهای نه چندان دور بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: این استان از محل عبور گردشگران باید به محل حضور گردشگران تبدیل شود.

استاندار مرکزی گفت: خواسته اصلی ما در استان، توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است.

ستاد انتخابات کشور نتایج رسمی مربوط به انتخابات ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و برگزیدگان ۲ کرسی این استان را اعلام کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group