پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

فرمانده انتظامی ساوه گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان موفق به شناسایی یک انبار احتکار روغن موتور و فیلتر خودرو و توقیف اقلام مذکور شدند.

به گزارش ایرنا و نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» روز شنبه در این خصوص اظهار داشت: در عملیات ماموران پلیس مقدار چهار هزار و ۶۵۴ لیتر انواع روغن و ضدیخ، یک تن و ۲۳۰ کیلوگرم گریس و حدود ۹ هزار عدد انواع فیلتر و صافی خودرو کشف شد.   
 فرمانده انتظامی ساوه بیان داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با احتکارکنندگان کالا، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقاتی از وجود این انبار در یکی از محله های این شهرستان مطلع شدند.  
وی افزود: ماموران پلیس پس از شناسایی محل و با انجام هماهنگی های لازم، انبار مورد نظر را بازرسی کردند و ضمن توقیف کالاها برای عوامل و دست اندرکاران این اقدام پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: بر اساس اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی کالاهای مکشوفه در این عملیات، یک میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال ارزیابی شده است.  
 
وی تاکید کرد: پلیس در برخورد قاطع با اخلالگران نظام اقتصادی جدی است و از شهروندان درخواست می کنیم در صورت اطلاع ار هرگونه احتکار کالا مراتب را در تماس با شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group