سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه گفت: شهرستان یکی از محروم ترین شهرهای کشور در تامین زیرساخت های ورزشی و سخت افزاری است.

حسین پرویزی عصر امروز شنبه 29 شهریورماه در نشستی با خبرنگاران که با حضور فرماندار ساوه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه تامین زیرساخت هایی همچون ورزشگاه شهید چمران ساوه یک ضرورت است و طی 10 سال اخیر تغییر خاصی برای برطرف کردن نواقص زیربنایی این مجموعه ورزشی صورت نگرفته است، اظهار کرد: عقب ماندگی ساوه به دلیل نبود امکانات ورزشی و  عدم تامین امور زیربنایی است.

وی با تاکید بر اینکه استقرار شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه به عنوان بزرگترین شهرصنعتی کشور یک فرصت و مزیت برای این شهر است، افزود: صنعت ساوه حرف اول را در ایران می زند اما صنایع ساوه هیچ رغبتی برای سرمایه گذاری در ورزش فوتبال ندارند.

وی تاکید کرد: تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه امروز به آبروی ورزش ایران تبدیل شده و از سرآمدان فوتبال استان مرکزی است و پیشکسوتان ورزش فوتبال ایران خوشه طلایی را پدیده لیگ یک ایران می دانند. و درخشش این تیم در فوتبال ایران بارقه امیدی را  در بین جوانان ورزشکار ساوه برای توسعه ورزش فوتبال بوجود آورده است.

پرویزی با تاکید بر اینکه ساوه هم می‌تواند دارنده تیم فوتبال برتر ایران شود، اظهار کرد: به ورزش فوتبال علاقه بسیاری دارم و سالهای گذشته در تیم های مختلف فوتبال شهرستان و کشور بازی کردم از این رو چهار سال است که هزینه های تیم خوشه طلایی را با منابع شخصی تامین می کنم، اما در ادامه کار توان تامین هزینه های تیم را ندارم.

وی تصریح کرد: صنایع ساوه متاسفانه در طول این مدت در زمینه اسپانسری و حمایت از تیم های ورزشی شهرستان به خصوص خوشه طلایی اقدامی سرمایه گذاری نکردند و اگر تیم فوتبال خوشه طلایی حمایت مالی نشود و صنایع برای سرمایه گذاری نکنند توانایی اداره مالی تیم را نخواهیم داشت و قطعا از تیم داری در لیگ برتر محورم خواهیم شد.

مدیر عامل خوشه طلایی از مدیران صنایع شهرستان خواست تا بخشی از تبلیغات خود را به پیراهن بازیکنان خوشه طلایی یا فضای ورزشگاهی اختصاص دهند و قطعا بازخورد کار تبلیغی را در  پخش تلویزیونی مسابقات خواهند دید و درآمد حاصل از این تبلیغات برای تامین هزینه های تیم خوشه طلایی اختصاص یابد.

وی با اشاره به قول استاندار مرکزی مبنی بر حمایت مالی برای ادامه فعالیت تیم خوشه طلایی اظهار کرد: برخی باخت های تیم خوشه طلایی در فصل گذشته مانع از قهرمانی تیم شد گرچه تا هفته های پایانی، صعود تیم تقریبا مسجل شده بود.

پرویزی به وضعیت کنونی تیم خوشه طلایی و جدایی اغلب بازیکنان این تیم و پیوستن آنها به سایر تیم‌ها در لیگ دسته اول یا لیگ برتر اشاره کرد و افزود: با معرفی سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی و تکمیل کادر فنی، جذب بازیکنان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group