جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح پروژه پسماندهای ویژه و صنعتی در شهرستان ساوه به صلاح شهر نبود.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: از مدت‌ها پیش پیگیر عدم اجرایی شدن طرح پسماند در شهر ساوه بوده و بارها گفته‌ام اجرای طرح سایت پسماندهای ویژه و صنعتی چند استان کشور در شهر سالم ساوه هیچ دلیل منطقی و توجیه اقتصادی ندارد.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح تبعات امنیتی و اجتماعی زیادی دارد بهمین دلیل با استقرار آن به شدت مخالفت شد و با دستور استاندار مرکزی و پیگیری فرماندار ساوه اجرای آن در منطقه جانمایی شده منتفی شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه گفت: برخی با اظهارات خلاف واقعیت و دور از انسانیت مطرح می کنند که نماینده ساوه، پشت پرده از اجرای طرح پسماند در ساوه حمایت می‌کند در حالیکه تهمت و افتراست و بنده بارها مخالفت جدی خود را مطرح کردم و به مسئولان امر هم اولتیماتوم دادم چنانچه بخواهند این طرح را در ساوه اجرا کنند در صحن مجلس فریاد مخالفت خود را سرخواهم داد.

وی در ادامه، شهرستان‌های ساوه و زرندیه را بهترین نقطه برای سرمایه گذاری در ایران دانست و افزود: این منطقه از ظرفیت‌های بالایی نظیر نزدیکی به پایتخت، مجاورت با فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و قرار گرفتن در کریدور شرق به غرب کشور قرار دارد و بهترین نقطه برای سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی است.

منصوری در ادامه با تاکید بر اینکه مدیران خدمات صورت گرفته را اطلاع رسانی کنند، از مدیران خواست تا از ظرفیت رسانه‌ها و خبرنگاران بومی ساوه در حوزه اطلاع رسانی استفاده شود و نیازی به اطلاع رسانی اخبار ساوه از طریق رسانه های غیربومی نیست.

وی تصریح کرد: به فعالیت رسانه‌ای خبرنگاران ساوه و زرندیه اعتقاد کامل داریم و لازم است تا برنامه‌ای مدون برای انعکاس اخبار و وقایع شهرستان از سوی مدیران و با همکاری رسانه‌ها صورت گیرد.

به گزارش ایسنا، انتشار گزارشی با عنوان "ساوجی‌ها می‌پرسند، آیا ساوه زباله دان می شود؟" با موضوع راه‌اندازی یک مرکز بزرگ "بازیافت، امحاء و ذخیره پسماندهای ویژه و صنعتی استان و کشور" در ساوه که 24 آذرماه سال جاری بر روی خروجی ایسنا قرار گرفت و تشریح نگرانی‌هایی که در این خصوص وجود داشت، عکس العمل‌های رسمی و غیررسمی را از سوی مردم و مسئولان در پی داشت.

ایسنا نخستین رسانه استان مرکزی بود که اقدام به انتشار این گزارش کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group