پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

بازرس اتحادیه امکان کشور با اشاره به خیل عظیم بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی بعنوان پیشکسوتان جامعه شریف کارگری در بدو تاسیس اتحادیه تعاونیهای مصرف کارگران امکان کشور گفت : با توجه به پیوستن به کسوت بازنشستگی علیرغم پرداخت حق عضویت اولیه به تعاونیهای مصرف بعضا" با توجه به بازنشستگی به ناچار از تعاونی مستعفی و برخی دیگر در عضویت باقی مانده اند .

مهدی زمانی نوری اظهار داشت : این بازنشستگان هیچگونه اطلاع و آگاهی از سرنوشت تعاونی ، سودو زیان ، سود مشارکت و سرمایه گذاری در امکان را ندارند و از سوی دیگر از خدمات و امکانات اتحادیه امکان کشور محروم می باشند .

زمانی نوری با اشاره به شکل گیری کانونهای بازنشستگی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی در اقصی نقاط کشور بویژه مراکز استانها گفت : به تبع تشکیل کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سراسر کشور و استقرار آن در تهران ، برای رضای خدا و رفاه حال بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با تعامل و همدلی موجبات تاسیس تعاونیهای مصرف کارگران بازنشسته تامین اجتماعی را فراهم سازید .

بازرس اتحادیه امکان کشور افزود : بازنشستگان از خدمات آن اتحادیه در جهت رنگین شدن سفره خانواده و تامین مایحتاج و کالاهای اساسی و نیازمندیهای خود بهره مند می گردند .

زمانی نوری با اشاره به تعامل و همدلی مسئولان اتحادیه امکان کشورگفت : این اتحادیه می تواند در آینده بعنوان یک شبکه عظیم اقتصادی و اتحادیه ای موفق در کشور باشد .

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت احیا و مرمت مسجد جامع، مسجد سرخ و موزه چهارسوق ساوه گفت: مرمت و بهسازی این آثار تاریخی از اولویت‌های سال 94 است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group