جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

پیکر دهمین شهید مدافع حرم ساوه بر روی دستان مردم ساوه تشییع شد و در خاک آرام گرفت .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، پیکر مطهر شهید "سیدمحمود علوی" از اتباع افغانستان از مقابل بیمارستان شهید مدرس ساوه به سمت آستان مقدس امامزاده سیداسحاق بن موسی الکاظم(ع) تشییع و پس از طی مسیر در خیابان های اصلی شهر و اقامه نماز بر پیکر این شهید والامقام در جوار این امامزاده واجب التعظیم به خاک سپرده شد .

شرکتکنندگان در آئین معنوی تشییع پیکر این شهید والامقام را استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی همراهی می کردند. بدرقه کنندگان این شهید با دیدگان اشکبار در حالی با این شهید مدافع حرم بانوی حماسه ساز کربلا وداع می کردند که با سر دادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر تداوم راه شهدا تاکید کردند .

تشییع کنندگان با زمزمه نوای "این گل پرپر از کجا آمده، از سفر شام بلا آمده" و " کجائید ای شهیدان خدایی، بلاجویان دشت بلایی" یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی داشتند .

شهید علوی 19 ساله و مجرد بود و در شهر ساوه سکونت داشت. این شهید از اعضای تیپ فاطمیون بود که در حین درگیری با تکفیری ها در راه دفاع از مقدسات اسلامی بویژه حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) به فیض عظیم شهادت نائل آمد .

مراسم شبی با شهدا و وداع با این شهید مدافع حرم نیز شب گذشته با سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) در مسجد ابوذر برگزار شد .

مراسم بزرگداشت این شهید عصر امروز در امامزاده سید اسحاق(ع) برگزار می شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group