پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

فرماندار ساوه گفت: در نخستین ساعات از آغاز تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی،‌ برخی از نامزدها و طرفداران شان بدون توجه به مقررات، نسبت به الصاق پوستر و اقلام تبلیغاتی در معابر عمومی و نازیبا کردن سیمای شهر اقدام کردند.

«علی میرزایی» روز پنجشنبه به ایرنا گفت: در بازدید صبح امروز از سطح شهر ساوه به موارد متعددی از الصاق پوسترهای تبلیغاتی برخی نامزدها در اماکن عمومی و روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تیرهای چراغ برق و... برخورد کردم که علاوه بر اعلام تلفنی به نامزدها، مراتب از سوی شهرداری و سایر دستگاه های خدمات رسان نیز مستندسازی و در قالب شکایت به فرمانداری،‌ هیات نظارت و دادگستری منعکس شد.

وی اظهار داشت: در سطح شهرستان ساوه کمیته ستاد تبلیغات تشکیل شده و شهرداری های ساوه‌، نوبران،‌ غرق آباد و آوه نیز مکان هایی برای تبلیغات نامزدها تعیین کرده اند.

فرماندار ساوه تاکید کرد: ستاد تبلیغات شهرستان نسبت به امحای پوستر و بنر نامزدها که در اماکن عمومی نصب و سبب تخریب چهره شهر می شود،‌ اقدام خواهد کرد.

وی از نامزدها درخواست کرد که نسبت به نظافت شهر و رعایت مقررات جدی باشند و از چسباندن پوستر و اقلام تبلیغاتی خود بر روی در و دیوار خانه های شهروندان، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و سایر اماکن عمومی خودداری کنند تا شکایتی علیه آنها تنظیم نشود.

فرماندار ساوه گفت:‌ شهروندان با مشاهده هرگونه تخلف در حوزه تبلیغات به خصوص تخریب سیمای عمومی شهر و منازل خود، می توانند به هیات های نظارت و اجرائی یا مراجع قضائی طرح شکایت کنند.

37 نامزد در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه که جمعیتی حدود 400 هزار نفر را شامل می شود،‌ از امروز کارزار تبلیغاتی و مبارزاتی خود را برای اخذ رای اعتماد مردم و راهیابی به خانه ملت آغاز کردند.

سه تن از نامزدهای انتخابات در این حوزه انتخابیه را بانوان تشکیل می دهند.

تبلیغات تا 24 ساعت قبل از آغاز فرایند رای گیری (دوم اسفند) ادامه می یابد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group