پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۰۱۷ شعبه اخذ رای در استان مرکزی در نظر گرفته شد.

بهروز اکرمی امروز یکشنبه ششم بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست های هیات اجرایی استان در کلیه مراکز اصلی و فرعی و تعیین تعداد شعب اخذ رای برای تمامی حوزه‌های انتخابیه استان مرکزی، بیان کرد: برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه ۱۰۱۷ شعبه اخذ رای در استان در نظر گرفته شده است.

وی ۶۸۸ شعبه را ثابت و ۳۲۹ شعبه را سیار دانست و افزود: همچنین، ۵۸۶ شعبه شهری و ۴۳۱ شعبه روستایی خواهد بود.

اکرمی با بیان اینکه از بین هزار و ۱۷ شعبه اخذ رای در استان یک شعبه به اقلیت های مذهبی در اراک اختصاص خواهد یافت و افزود: در شهرستان اراک ۳۱۱ شعبه اخذ رای، در آشتیان ۲۲ شعبه اخذ رای، در تفرش ۳۳ شعبه اخذ رای، در خمین ۱۰۵ شعبه اخذ رای، در خنداب ۶۰ شعبه، در دلیجان ۴۳ شعبه، در زرندیه ۵۱ شعبه اخذ رای، در ساوه ۱۳۶ شعبه، در شازند ۱۳۰ شعبه اخذ رای، در فراهان ۳۶ شعبه و در کمیجان ۴۵ و محلات نیز ۴۵ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به شکایت داوطلبانی که در مرحله قبلی احراز صلاحیت نشده اند تا یکم بهمن توسط شورای نگهبان انجام خواهد شد، افزود: ۱۱ بهمن ماه ۹۸ شورای نگهبان نتایج را به فرمانداری های اعلام می کند و فرمانداری نیز در ۱۲ بهمن ماه نتیجه را به کاندیداها ابلاغ می کند و رد صلاحیت شدگان می‌توانند مجددا جهت بررسی صلاحیت به شورا شکایت کنند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با تاکید بر اینکه در ستاد استان تهمیدات پشتیبانی شعب اخذ رای از نظر خودرو و نیروی انسانی اندیشیده شده است، گفت: امروز در جلسه شورای تامین در خصوص تامین نیروی امنیتی و انتظامی تصمیم گیری می‌شود.

وی تصریح کرد: استان مرکزی آماده برگزاری انتخاباب خوب، قانونی، شفاف با مشارکت حداکثری مردم است و لازم است پس از اعلام اسامی توسط فرمانداران، افرادی که به عنوان کاندیدا معرفی خواهند شد، اخلاق انتخاباتی و چارچوب تبلیغات را رعایت کنند و امیدواریم با کمک همه دست اندرکاران و رعایت مُر قانون توسط نامزدها و طرفداران آنها انتخابات خوبی را داشته باشیم.

اکرمی تاکید کرد: مراجع رسمی چون ستاد انتخابات و هیات نظارت مرجع رسمی اخبار انتخاباتی هستند و فقط از طریق مراجع رسمی اخبار و اطلاعات دنبال شود. در این مرحله هیچ تایید و رد صلاحیتی اعلام نشده است و مطالبی که در فضای مجازی مطرح می شود غیر قابل استناد است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group