پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

نائب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: نیروهای انقلاب در انتخابات ۹۸ به لیست واحد و اجماع خواهند رسید.

مهدی چمران شامگاه گذشته در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت در حسینیه ائمه اطهار (ع) ساوه با اشاره به بررسی رفتارهای انتخاباتی استان‌های مختلف کشور اظهار کرد: رفتارهای انتخاباتی نقاط مختلف کشور به گونه‌ای است که حتی رفتار انتخاباتی شهرهایی نظیر قم با ساوه که از نظر مسافتی بسیار نزدیک هستند، متفاوت است.

وی بیان کرد: رفتارهای متفاوت انتخاباتی نظیر گرایش سیاسی، رفتار اجتماعی، رفتار قومی قبیله‌ای، گویش، و ...وجود دارد و باید در فرآیند انتخابات مطابق رفتار اجتماعی برنامه‌ریزی و  نسخه‌های مختلفی در این حوزه پیچیده شود.

وی با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی‌های بعمل آمده و بررسی رفتارهای انتخاباتی، نیروهای انقلاب در انتخابات ۹۸ به لیست واحد و اجماع خواهند رسید، گفت: با رصد رفتارهای انتخاباتی لیست نهایی اعلام خواهد شد.

به گفته چمران، جمنا (جبهه مردمی نیروهای انقلاب) نیز مانند همه احزاب اصولگرا فعالیت‌های انتخاباتی خود را زیر پرچم ائتلاف نیروهای انقلاب انجام خواهد داد و با برگزاری نشست‌های تخصصی در سراسر کشور با آمادگی بیشتری در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی حضور خواهد داشت.

وی نیروهای مردمی را به پرهیز از خودخواهی و منیت و اتحاد برای کسب کرسی‌های بیشتر در مجلس شورای اسلامی دعوت کرد و افزود: به همین منظور برای کسب کرسی بیشتر در مجلس موضوع ائتلاف نیروهای مردمی با نظرسنجی و رسیدن به اجماع در دستور کار است و قرار است حتی کمپین انصراف کاندیداها برای رسیدن به اجماع نیروهای انقلاب را تشکیل دهیم.

وی از کاندیداها خواست که علیه یکدیگر صحبت نکنند و به جای تخریب یکدیگر توانمندی و ویژگی‌های خود را مطرح کنند تا شاهد حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح باشیم.

نائب رئیس جمنا در خصوص اجماع نیروهای انقلاب اظهار کرد: بررسی معیارها، شاخص‌ها و توانمندی‌های کاندیداها و انتخاب افراد واجد شرایط در دستور کار است و پس از بررسی شاخص‌های لازم گزینه‌هایی که شاخص‌های اولیه شورای ائتلاف  برای نمایندگی مجلس را دارند، تعیین خواهند شد.

وی در ادامه با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: دشمن همواره بر خواسته‌های ناحق خود پافشاری می‌کند و آنها را حق می‌داند. براین اساس تا زمانی که تقابل جبهه حق و باطل وجود داشته باشد حماسه‌هایی نظیر ۹ دی تکرار خواهد شد.

چمران تاکید کرد: معاندین نظام وقتی نتوانستند در دسیسه‌هایی نظیر هشت سال جنگ، کودتا و ترور موفق شوند به لایه‌های مختلف جامعه نفوذ کردند تا بتوانند ملت ایران را منزوی کنند اما به برکت خون مطهر شهدا با تدبیر رهبری دوران سختی یکی پس از دیگری سپری و با حضور موثر مردم توطئه‌ها خنثی شد.

وی گفت: توهین به مقدس‌ترین باورهای اعتقادی ملت ایران که زمینه ساز براندازی نظام اسلامی شده بود موجب شد تا خون مردم به جوش آید و حماسه بی نظیری را در ۹ دی خلق کنند که در تاریخ جهان ماندگار شد. دینداری و ولایت مدار بودن مردم عاملی برای ناکامی دشمن در عملی کردن توطئه‌ها علیه نظام اسلامی است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group