پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: با بررسی داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط هیئت اجرایی استان، 92 درصد داوطلبان تائید صلاحیت شدند.

بهروز اکرمی امشب با پایان یافتن مهلت بررسی صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران بیان کرد: براساس بررسی انجام شده توسط 6 هیات اجرایی در استان مرکزی، از 388 داوطلب ثبت نام شده برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان 357 نفر معادل 92 درصد داوطلبان تایید صلاحیت شدند.

وی با اشاره به رد صلاحیت 23 نفر معادل شش درصد داوطلبان در شش حوزه انتخابیه استان مرکزی گفت: در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان 148 نفر برای شرکت در انتخابات ثبت نام کردند که از این تعداد دو نفر انصراف دادند، 142 نفر تائید صلاحیت و چهار نفر نیز رد صلاحیت شدند.

اکرمی افزود: در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه از 66 ثبت نام کننده یک نفر انصراف داد، 64 نفر تایید شدند و یک نفر رد صلاحیت شد، در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان از مجموع 27 ثبت نام کننده دو نفر انصراف دادند، 24 نفر تایید و یک نفر رد صلاحیت شدند.

وی بیشترین شمار رد صلاحیت شده ها را با هفت رد صلاحیت شده مربوط به حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان دانست و گفت: در این حوزه انتخابیه 67 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 60 نفر تائید و هفت نفر رد صلاحیت شدند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به تایید صلاحیت 44 نفر و رد صلاحیت پنج نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه شازند، بیان کرد: در حوزه انتخابیه خمین نیز در مجموع 31 نفر ثبت نام داشتند که سه نفر انصراف دادند و با بررسی هیات اجرایی 23 نفر تایید صلاحیت و پنج نفر رد صلاحیت شدند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group