پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت:ثبت نام کاندیداها در استان مرکزی از روز دهم ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و استان از آمادگی لازم در این خصوص برخوردار است.

سیدعلی آقازاده در حاشیه افتتاح محل ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اراک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط لازم  برای ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی فراهم است.

وی افزود: در صورتی که وزارت کشور و شورای  نگهبان به این نتیجه برسند که برگزاری انتخابات به صورت مکانیزه انجام شود، اراک آمادگی لازم برای اینکار را دارد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: ثبت نام کاندیداها از روز دهم ساعت ۸ صبح با دستور وزیر کشور آغاز خواهد شد و به مدت ۷ روز در حوزه‌های انتخابیه استان ادامه خواهد داشت.

آقازاده با بیان اینکه کاندیداها همچنین می‌توانند در وزارت کشور و مرکز حوزه انتخابیه خودشان ثبت نام کنند، گفت: بنابراین کاندیداهایی که از حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان یا هرحوزه دیگری قصد کاندیداتوری دارند می‌توانند در این حوزه و وزارت کشور ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: همچنین افرادی که در خارج از کشور قصد ثبت نام دارند می‌تواننند به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در آن کشور مراجعه کرده و فرم ثبت نام را دریافت کرده و ثبت نام را انجام دهند تا بلافاصله از طریق اتوماسیون به ستاد انتخابات کشور استان مربوطه ابلاغ شود.

استاندار مرکزی اضافه کرد: امروز به‌ اتفاق هیئت نظارت و برخی از مسئولان ستاد انتخابات، برای‌ آگاهی از میزان آمادگی ستاد انتخابات مرکز حوزه‌ انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان، از محل ثبت نام کاندیداها واقع در فرمانداری شهرستان اراک بازدید شد.

به گزارش ایسنا، فرماندار اراک نیز با بیان اینکه آمادگی لازم و کامل برای شروع ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی این دوره در اراک  وجود دارد گفت: مشکلی در روند اجرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وجود ندارد و در این راستا 10 جایگاه ثبت‌نام در اراک ایجاد شده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group