پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی از رصد دقیق تحرکات و فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداهای احتمالی مجلس در استان خبر داد.

بهروز اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: همانطور که در تقویم زمانی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آمده است تمامی مقاماتی که به منظور کاندیداتوری در انتخابات مجلس باید استعفا دهند از تاریخ 10 الی 16 خردادماه مهلت استعفا دارند و حتما هم باید استعفای آنان مورد موافقت قرار گرفته و در زمان ثبت نام کاندیداتوری، اسناد موافقت استعفای خود را ارائه دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: با فعالیت ستاد انتخابات به منظور برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سالجاری، فرآیند برگزاری انتخابات استان از ابتدا تا انتها مستندسازی می شود.

اکرمی به رصد دقیق فعالیت کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس اشاره کرد و افزود: در جلسات بعدی ستاد انتخابات طبق زمانبندی و تقویم صادر شده عمل خواهد شد. هرگونه اقدامی در خصوص فرآیند انتخابات طبق تقویم زمانی صورت خواهد گرفت و اطلاع رسانی لازم هم انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: از آنجاکه هنوز ثبت نام انتخابات آغاز نشده است ستاد انتخابات صرفا فعالیت و تحرکات کاندیداهای احتمالی را رصد می‌کند و اقدام به مستندسازی می کند و پس از ثبت نام و قطعی شدن اعلام کاندیداتوری، تخلفات احتمالی داوطلبین جمع بندی و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

معاون استاندار مرکزی تصریح کرد: بدیهی است هرگونه فعالیت انتخاباتی قبل از ثبت نام و اعلام کاندیداتوری، تخلف انتخاباتی محسوب نمی‌شود اما با رصد دقیق تحرکات پس از ثبت نام داوطلبین هرگونه تخلف و تبلیغات زودهنگام در هیات‌های اجرایی مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group