جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ساوه از تائید صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان در هیئت نظارت شهرستان خبر داد.

محمد نجات در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: در جلسه هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ساوه صحت انتخابات در شهرهای ساوه، غرق آباد، نوبران، آوه و تمامی روستاهایی که انتخابات شوراها در آن روستا برگزار شده بود تائید شد.

وی با اشاره به اعتراضاتی که از سوی چند نفر از کاندیداها نسبت به نتیجه انتخابات اعلام شده بود، گفت: اعتراضات به گونه ای نبود که بتواند در نتیجه انتخابات تاثیر گذار باشد و به عبارت دیگر تخلفی در روند برگزاری انتخابات ساوه محرز نشد.

نجات افزود: شکایت چند معترض در نشست مشترک هیئت اجرایی و نظارت به صورت کارشناسی و دقیق بررسی و چون هیچکدام از شکایت ها مستند و مستدل نبود صحت انتخابات مورد تائید قرار گرفت و پس از تنظیم صورتجلسه به هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان مرکزی ارسال شد.

به گزارش ایسنا،  حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی  رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان مرکزی نیز روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفته بود: به اعتراضاتی که صحت نتیجه انتخابات آنها در هیئت‌های نظارت شهرستان تایید شده باشد رسیدگی نشده و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group