پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

طی حکمی از سوی رئیس ستاد حامیان دولت مردم محمدباقر قالیباف در استان مرکزی، رئیس ستاد این نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ساوه معرفی شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، در حکم محمد حسین فراهانی خطاب به اسماعیل رضویان آمده است: نظر به حسن سابقه و مقبولیت جنابعالی و به منظور هم افزایی نیروهای انقلاب اسلامی و بهره مندی از سوابق و توانمندی های شخصیت های تاثیر گذار و ولایتمداری و ارزشی به عنوان رئیس ستاد حامیان دولت مردم دکتر قالیباف در ساوه منصوب می شوید.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار می رود همکاری و هم اندیشی جنابعالی با نیروهای ولایی و انقلابی و همچنین مدیریت ستاد، زمینه ساز وفاق و انسجام نیروهای وفادار و معتقد به نظام اسلامی بوده و در خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبری معظم انقلاب در 29 اردیبهشت ماه سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیش از پیش نقش آفرین باشید.

اسماعیل رضویان رئیس ستاد حامیان دولت مردم دکتر قالیباف در ساوه در گفت و گو با ایسنا، گفت: ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان های ساوه و زرندیه زیر نظر ستاد استانی با شعار مدیریت جهادی و دولت مردم فعالیت خود را آغاز کرده است .

وی با اشاره به حضور خودجوش مردمی برای فعالیت در ستاد این نامزد انتخاباتی اظهار کرد: مردم ساوه و زرندیه دوشادوش ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با اتحاد و یکدلی با انتخاب خود، شعار "دولت مردم" را متجلی خواهند کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group