پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

طی حکمی از سوی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی کاندیدای ریاست جمهوری در استان مرکزی، رئیس ستاد انتخاباتی این نامزد دوره دوازدهم در ساوه منصوب و معرفی شد.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با تایید این خبر گفت: فعالیت ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان ساوه شروع و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در چند نقطه از شهر ساوه و شهرهای تابعه ستاد انتخاباتی دایر خواهد شد.

سید تقی نمازی افزود: حرکت در مدار قانون، رعایت اصول اخلاقی و تعامل با حوزه اجرایی و نظارتی انتخابات مهمترین رویکرد این ستاد است.

وی از مردم ساوه خواست تا با حضوری حداکثری در انتخابات پیش رو زمینه خدمت‌رسانی بیشتر دولت یازدهم را در چهار سال آینده با تحقق اهداف و چشم اندازهای پیش رو فراهم کنند.

به گفته نمازی بنا بر تصمیم ستاد، مسلم طاهری نیز به عنوان معاون اداری و پشتیبانی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی انتخاب شده‌ و اسامی سایر معاونت ها نیز بزودی اعلام خواهد شد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در سراسر ایران برگزار می‌شود

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group