پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ساوه از رد صلاحیت 37 داوطلب برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ساوه خبر داد.

محمد نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به اينكه از مجموع 174 داوطلب برای عضویت در پنجمین دوره شورای شهر ساوه ده نفر از ادامه رقابت انصراف دادند، افزود: هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستاهای استان مرکزی پس از دریافت پرونده داوطلبان از هیات اجرایی و با برگزاری جلسات مستمر از مجموع 164 نفر نامزد حضور در انتخابات شورای شهر ساوه صلاحیت 127 نفر را تائید كرد و 37 نفر رد صلاحیت شدند.

وی در خصوص نتیجه بررسی صلاحیت ها در سایر شهرهای ساوه نیز گفت: در شهر غرق آّباد صلاحیت همه 9 داوطلب عضویت در پنجمین دوره شورای شهر تائید شد و در شهر نوبران از 12 نفر 9 نفر و در آوه از 18 نفر 12 نفر تائید صلاحیت شدند.

نجات در خصوص نتیجه بررسی صلاحیت های انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان ساوه نیز گفت: با جمع بندی و واكاوي روند بررسی صلاحیت ها آمار تائید صلاحیت شدگان شوراهای روستایی نیز تا قبل از پایان ساعت اداری دوم اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

وي همچنین از ارسال پیامک برای تائید صلاحیت شدگان انتخابات شورای شهر از ساعت 24 جمعه دوم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: کاندیداهایی که صلاحیت آنها مورد تائید قرار گرفته است از طریق ارسال پیامک مطلع خواهند شد و داوطلبانی که رد صلاحیت شدند کتبا به آنها ابلاغ می شود.

 رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ساوه بیان کرد: چنانچه نامزدهاي رد صلاحیت شده به روند بررسي اعتراض دارند می توانند از روز شنبه دوم اردیبهشت ماه برابر قانون انتخابات ظرف مدت سه روز اعتراض خود را به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی ارسال مطرح کنند.

طبق اعلام وزارت کشور 29 اردیبهشت ماه سال جاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار خواهد شد .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group