پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

امام جمعه ساوه گفت: رد صلاحیت افرادی که صلاحیت دارند به هر دلیل خیانت است و کسی هم که صلاحیت ندارد اگر تائید صلاحیت شود خیانت به کشور است.


حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ساوه در سال ۹۶ با تاکید بر اینکه دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات باید معیارهای اسلامی را رعایت و مطیع قانون باشند، اظهار کرد: مجریان و ناظران انتخاباتی در اجرای قانون نباید کسی را از حقوق خود محروم کنند.
وی تاکید کرد: همه مکلف به تعبیت از قانون بوده و باید براساس قانون عمل کنیم و همواره خود را حاضر و ناظر بر عمل خویش دانسته که در غیر این صورت هر اقدام برخلاف قانونی خیانت به نظام است.
امام جمعه ساوه مشارکت حداکثری و امانتداری را دو وظیفه مهم دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات بیان کرد و گفت: تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات موجب مایوس شدن دشمنان و سرافرازی نظام اسلامی خواهد شد و از آسیب به منافع ملی جلوگیری خواهد کرد.
وی با تاکید بر اینکه حضور پررنگ مردم در انتخابات دشمنان را مایوس خواهد کرد، گفت: وقتی مردم حضور باشکوهی در این حماسه سیاسی داشته باشند دشمنان به این باور خواهند رسید که پشتوانه مردمی را از دست داده اند.
حجت‌الاسلام حسینی در ادامه به شرح نامه ۵۳ نهج البلاغه پرداخت و گفت: طبق فرمایش حضرت علی (ع) هر کسی که کار خوبی انجام دهد باید در افکار عمومی دیده شود و اگر مسئولی دید که کار خوبش در نزد مردم متجلی شده است بداند که به فرمایش امیرالمومنین عمل کرده است.
وی بیان کرد: مسئولان برای کسب رضایت الهی باید عمل صالح انجام دهند و از فرصت طلایی خدمت به مردم غفلت نکنند و در مورد نفس خود نیز بخیل باشند.
امام جمعه ساوه با تاکید بر ملاک قرار دادن حلال و حرام الهی نیز گفت: باید قلب خود را مالامال از مهرورزی و محبت به مردم قرار داده و به خدمت بی منت و صادقانه به مردم به آنها لطف کرد.
وی در ادامه گفت: مسئولان باید به بیان توانمندی خود بپردازند و کوتاهی خود در کار خدمتگزاری به مردم به گردن دیگران نیندازند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group