پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

قائم مقام و سخنگوی شورای اصلاح‌طلبان شهرستان‌های ساوه و زرندیه بر سکوت مجدد این شورا در معرفی و اعلام حمایت از نامزدی خاص در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تاکید کرد.

 

عباس امیرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- با اعلام این خبر افزود: شورای اصلاح‌طلبان شهرستان‌های ساوه و زرندیه با برگزاری نشست‌های متعدد با اکثریت آرای اعضای آن، موضع سکوت را در معرفی نامزد مورد حمایت اتخاذ کردند.

وی با اشاره به جریانات بوجود آمده و شبهات ایجاد شده در خصوص معرفی نامزد مورد حمایت این شورا اظهار کرد: اعلام حمایت مجمع اصلاح‌طلبان تهران از یکی از نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه مورد اختلاف با شورای اصلاح‌طلبان ساوه و زرندیه است.

وی با تاکید بر اینکه مجمع اصلاح‌طلبان باید تابع خرد جمعی این شورا در ساوه و زرندیه باشد، افزود: علاوه بر اتخاذ موضع سکوت در معرفی نامزد مورد حمایت این شورا در ساوه و زرندیه، شورای اصلاح‌طلبان استان مرکزی نیز این دیدگاه را پذیرفته و تابع نظر شهرستان است و از اتفاقات بوجود آمده نیز ابراز تاثر و تاسف کردند.

وی افزود: اتفاقات بوجود آمده با ایجاد شبهات در خصوص حمایت اصلاح‌طلبان از احدی از نامزدهای مرحله دوم را از طریق مجاری قانونی پیگیری خواهیم کرد.

امیرحسینی با تاکید بر حضور گسترده مردم در جمعه این هفته برای شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهیم کرد و داوری نهایی را به خود مردم واگذار می‌کنیم تا نماینده شایسته خود را برگزینند.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های ساوه و زرندیه تنها حوزه انتخابیه‌ای هستند که به نظر اصلاح‌طلبان آنها تمکین نشده است، در حالی که چه در مرحله اول و چه در مرحله دوم موضع ما در معرفی نامزد مورد حمایت، سکوت بوده است.

نماینده شورای اصلاح طلبان شهرستان ساوه و زرندیه در استان مرکزی از مردم خواست تا با انتخاب نماینده‌ای پاکدست، توانمند و مقتدر جهت حفظ منافع ملی و منطقه‌ای قدم برداشته و با فساد اقتصادی مقابله کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: قطعا مردم ساوه و زرندیه در مرحله دوم به مراتب پرشورتر از مرحله اول در انتخابات شرکت خواهند کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group