پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

فرماندار زرندیه از شور و شوق گسترده مردم این شهرستان برای حضوری گسترده و با نشاط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

 

محمد کردی  با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است و باید در این راستا تبلیغات انجام شود، افزود: با آغاز تبلیغات رسمی کاندیداها در مرحله دوم، مردم این شهرستان آماده می شوند تا در جمعه هفته جاری حماسه دیگری نظیر هفتم اسفندماه سال گذشته خلق کنند.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات براساس اعلام ستاد انتخابات کشور 10 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: برای برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 57 شعبه در شهرستان زرندیه پیش‌بینی شده که 32 شعبه ثابت و 25 شعبه سیار است.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در دور دوم انتخابات مجلس در اولویت قرار دارد، افزود: میزان مشارکت در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان زرندیه 75 درصد برآورد شد که از میانگین استانی بیشتر بود، اما هیچیک از کاندیداها موفق به کسب 25 درصد آرای مردمی نشد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه اعتماد مردم در برگزاری انتخابات جلب شد، اظهار کرد: دولت به عهدی که با مردم برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری بسته متعهد است و تمام تلاش خود را در سطح ملی و استانی برای عمل به این تعهد به کار خواهد بست.

وی تصریح کرد:  در این مرحله کسانی می‌توانند در یک حوزه رأی دهند که در مرحله نخست در همان حوزه ‌انتخابیه رأی داده باشند، همچنین کسانی که در مرحله اول رأی نداده باشند، می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

فرماندار زرندیه بیان کرد: در مرحله دوم انتخابات که در دو حوزه ساوه و زرندیه برگزار می‌شود، فضای رقابتی در جامعه شکل گرفته و همه باید برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات کمک کنند و ستاد انتخابات شهرستان نیز کمک‌های لازم برای اجرای هرچه بهتر انتخابات در این دو حوزه را دارد.

مهندس کردی بر برقراری فضای نشاط سیاسی در حوزه انتخابیه تأکید کرد و گفت: رسانه‌ها با بکارگیری تمام ظرفیت خود می‎توانند به مشارکت حداکثری مردم ساوه  و زرندیه در مرحله دوم انتخابات کمک کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group