پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

ستاد انتخابات استان مرکزی فعالیت‌های اجرایی رسمی خود را برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز کرد.

 

 

شکرالله حسن بیگی رئیس این ستاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی – در اینخصوص گفت: انتخابات در سه حوزه انتخابیه " اراک، کمیجان و خنداب"، " ساوه و زرندیه" و "شازند" به دور دوم کشیده شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری دومین دوره انتخابات مجلس در دهمین روز از اردیبهشت‌ماه سال جاری اظهار کرد: شش نامزد انتخاباتی در رقابت های این دوره حضور دارند.

 

حسن بیگی با بیان اینکه از این شش نفر پنج نفر مرد و یک نفر زن است، اظهار کرد: کمیته‌های راهبردی ستاد انتخابات استان مرکزی در راستای برگزاری دومین دوره انتخابات مجلس دهم در حال فعالیت هستند. این کمیته‌ها شامل پشتیبانی، اطلاع‌رسانی و فرهنگی، حراست و استعلامات، فناوری اطلاعات، امنیتی و حقوقی هستند و نشست‌های خود را در راستای برگزاری این انتخابات در سه حوزه انتخابیه یاد شده آغاز کرده‌اند.

 

وی تاکید کرد: تعداد فعالان اجرایی این دوره از انتخابات بزودی اعلام می‌شود.

 

استان مرکزی دارای هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است. در دور اول انتخابات نمایندگان سه حوزه انتخابیه استان در مجلس شورای اسلامی مشخص شدند و در حال حاضر "محمدحسن آصفری و مهدی مقدسی" از حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب؛ "شهلا میرگلوبیات و محمدرضا منصوری" از حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه و "علی ابراهیمی و صاحبعلی غفاری" از حوزه انتخابیه شازند در انتظار نتایج دومین دوره انتخابات مجلس برای ورود به بهارستان هستند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group